منطقه آذربایجان‌شرقی، دیدارهای مرحله یک سی‌ودوم نهایی جام حذفی طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه برگزار شد و چهار تیم از پنج نماینده فوتبال تبریز موفق به صعود به مرحله بعدی شدند.   ماشین‌سازی تبریز روز پنجشنبه در شهرکرد به مصاف اتحاد لردگان رفت و موفق شد با پیروزی پرگل ۱۱ بر دو، حریفش را […]

۹۳۸۷۳t-jpgمنطقه آذربایجان‌شرقی، دیدارهای مرحله یک سی‌ودوم نهایی جام حذفی طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه برگزار شد و چهار تیم از پنج نماینده فوتبال تبریز موفق به صعود به مرحله بعدی شدند.

 

ماشین‌سازی تبریز روز پنجشنبه در شهرکرد به مصاف اتحاد لردگان رفت و موفق شد با پیروزی پرگل ۱۱ بر دو، حریفش را از پیش رو بردارد و جشن صعود شیرینی داشته باشد. برای ماشین‌سازی در این دیدار سامان نریمان جهان (۵ بار)، سهراب ادیب (دو بار)، پیام صادقیان، سعید مهری، حبیب گردانی و امین قاسمی‌نژاد به ثمر رساندند.

 

ماشین‌سازی با این پیروزی، حریف تیم خونه به خونه در مرحله یک شانزدهم نهایی شد.

 

تیم شهرداری تبریز نیز که در این مرحله میزبان صنعت نفت آبادان بود، با انصراف حریفش، بی‌دردسر به دور بعدی صعود کرد و حریف شهرداری فومن در مرحله یک شانزدهم نهایی شد.

 

اما تراکتورسازی نیز روز گذشته میزبان فولاد یاسوج بود و موفق شد حریفش را با دو گل ایران‌پوریان و محمد ابراهیمی از پیش رو بردارد و حریف ملوان در دور بعدی شود.

 

گسترشی‌ها نیز که با پنج گل، امید شهرداری اراک را شکست دادند، در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی، باید به مصاف مس رفسنجان بروند.

 

دو تیم عقاب تبریز و فولاد خوزستان هم امروز (شنبه) در زمین چمن اختصاصی شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر رفتند و در این دیدار، تیم میزبان مقاومت خوبی برابر فولاد به نمایش گذاشت، اما در دقیقه ۸۹ ساسان انصاری مانند بازی‌های قبلی فولاد ناجی این تیم شد و با به ثمر رساندن یک گل موجب صعود این تیم به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران شد.