لوسیانو ادینیو در گفت و گویی درباره پیروزی تیمش مقابل فولاد یاسوج، اینکه مدت ها است گل نزده، شانس تراکتور برای قهرمانی حذفی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید: باید گلهای بیشتری می زدیم بازی خیلی خوبی مقابل فولادیاسوج انجام دادیم. تیم ما دیروز […]

۱۳۲۹۹۰_۹۲۰لوسیانو ادینیو در گفت و گویی درباره پیروزی تیمش مقابل فولاد یاسوج، اینکه مدت ها است گل نزده، شانس تراکتور برای قهرمانی حذفی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:
باید گلهای بیشتری می زدیم
بازی خیلی خوبی مقابل فولادیاسوج انجام دادیم. تیم ما دیروز شایسته کسب پیروزی بود و حتی باید گلهای بیشتری می زدیم. خودم دو موقعیت خوب از دست دادم. دروازه بان حریف عالی کار کرد و موقعیت های زیادی از ما گرفت. خوشحالم که پیروز شدیم و به دور بعدی رسیدیم.
وظیفه اصلی من گل زدن نیست
من وقتی وارد زمین می شوم، هدف اولم این است که برای تیم مفید باشم و خوب بازی کنم. شما اگر فکر می کنید هدف اول من گل زدن است، اشتباه می کنید. کادرفنی تراکتورسازی از عملکرد من راضی است و شرایطم خوب پیش می رود. نمی دانم چرا اینقدر از من انتقاد می کنند اما من توجهی به موضوعات مطرح شده ندارم و با تمرکزبالا کار خودم را جلو می برم.
افت نکردم، شوت هایم را دروازه‌بان‌ها می گیرند
من در هر بازی موقعیت هایی به دست می آورم و اتفاقا شوت های خوبی هم می زنم. همین دیروز یک شوت خیلی محکم زدم اما دروازه بان حریف توپ را گرفت. وقتی دروازه بان تیم مقابل خوب کار می کند و نمی گذارم ضربه ام به گل تبدیل شود، من چه کاری باید انجام دهم. با این حال باید بگویم هرگز افت نکردم و شرایط بدنی خیلی خوبی دارم.
شریفی می تواند به اروپا برود
مهدی شریفی فوروارد ارزشمندی است که دیروز اولین بازی اش را انجام داد. وقتی قرار شد جای من به زمین بیاید، خوشحال شدم و او را در آغوش گرفتم. به مهدی قبلا گفته ام که تو می توانی در اروپا فوتبال بازی کنی و دیروز هم هنگام تعویض برایش آرزوی موفقیت کردم.
برای قهرمانی تلاش می کنم
یکی از اهدافی که امسال با تراکتورسازی دارم، کسب جام است. تیم ما برای قهرمانی در هردوجام تلاش می کند و می توانیم این موفقیت بزرگ را به دست آوریم.