در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی کشور تیم‌های تراکتورسازی و گسترش‌فولاد به مصاف حریفان خود رفته که هر دو تیم تبریزی با برتری در بازی امروز به مرحله بعدی این رقابت‌ها گام نهادند. تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم فولاد یاسوج بود که در در پایان با دو گل برابر مهمان خود به […]

۱۳۹۵۰۶۲۱۰۰۰۸۰۳_photoaدر مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی کشور تیم‌های تراکتورسازی و گسترش‌فولاد به مصاف حریفان خود رفته که هر دو تیم تبریزی با برتری در بازی امروز به مرحله بعدی این رقابت‌ها گام نهادند.

تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم فولاد یاسوج بود که در در پایان با دو گل برابر مهمان خود به برتری رسید و به مرحله بعدی صعود کرد. گل‌های تراکتورسازی را محمد ایران‌پوریان در دقیقه ۴۸ از نقطه پنالتی و محمد ابراهیمی در دقیقه ۷۰ به ثمر رساندند.

تراکتورسازی در دور چهارم به مصاف تیم ملوان انزلی می رود.

گسترش‌فولاد تبریز نیز در اراک مهمان امید شهرداری این شهر بود. شاگردان فراز کمالوند در این بازی جشنواره‌ای از گل به راه انداخته و با پیروزی ۵ بر صفر به دور بعدی راه یافتند. گل‌های آبی پوشان تبریزی در این بازی را علیرضا نقی‌زاده ۳ گل، مسعود ابراهیم‌زاده و یوسف سیدی به ثمر رساندند.

گسترش فولاد تبریز در مرحله بعدی این رقابت‌ها به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

از تبریز دو نماینده دیگر نیز به جمع ۳۲ تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرده بودند. شهرداری تبریز به دلیل انصراف نفت آبادان به صعود کرده و ماشین‌سازی نیز در شهرکرد برابر اتحاد لردگان با نتیجه ۱۱ بر ۲ به پیروزی رسیده بود.

بدین ترتیب ۴ تیم تبریزی از این مرحله جام حذفی به سلامت عبور کرده و آخرین نماینده فوتبال تبریز در این مسابقات فردا میزبان تیم فولاد خوزستان است.