از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر جوانان در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز تیم جوانان تراکتورسازی تبریز میزبان تیم برق جدید شیراز بود. داوری این دیدار به عهده حامد سیری با کمک ابوذر عباسی و امیر ستوده و داور چهارم نیز مقصود سلیمی‌نامی بود. پس از آنکه تیم جوانان تراکتورسازی در سه هفته ابتدایی با سه […]

از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر جوانان در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز تیم جوانان تراکتورسازی تبریز میزبان تیم برق جدید شیراز بود.

داوری این دیدار به عهده حامد سیری با کمک ابوذر عباسی و امیر ستوده و داور چهارم نیز مقصود سلیمی‌نامی بود.

پس از آنکه تیم جوانان تراکتورسازی در سه هفته ابتدایی با سه تساوی بی‌شکست بودن خود را حفظ کرده بود و در هفته چهارم به دلیل حضور تیم فولاد خوزستان در تورنمنت ژاپن استراحت داشت در هفته پنجم در صدد این بودند تا با یک برد شیرین داخل خانه اولین سه امتیاز لیگ برتر جوانان را در فصل جدید رقم بزنند که در یک غافلگیری در دقیقه ۲۶ گل اول فرزان دانا باعث شد تا تیم میهمان شیرازی از میزبان جلو بیافتد.

 ولی تراکتورسازی در ادامه با دو گل ابوالفضل پورشیخ در دقیقه۵۵، ودود غفاری‌راد در دقیقه ۹۰‌ از روی نقطه پنالتی توانستند گل خورده در نیمه اول را جبران کنند و اولین سه امتیاز داخل خانه را با قربانعلی احمدزاده سرمربی جدید خود رقم بزنند.

ترکیب تیم جوانان تراکتورسازی در مقابل تیم برق جدید شیراز به ترتیب زیر بود:

رضا سیف‌احمدی(دروازه‌بان)‌، امیرحسین باقری‌، سینا دیزج‌باقر‌، امیر ارسلان‌دیاری‌، امیرحسین دردایی‌ از دقیقه۴۶ مهدی ببری‌، محمدرضا مرادی‌، حسن فریور‌، ودود غفاری‌راد‌، ابوالفضل پورشیخ از دقیقه۶۵ علی فتحی‌، سیدمجتبی کسایی‌، محمدآزادی

سرپرست: موسی پوراسمعیل و سرمربیگری تیم جوانان تراکتورسازی در این بازی به عهده قربانعلی احمدزاده و رحیم عالی به عنوان کمک مربی و مربی دروازه بان‌ها نیز مهدی غلامپور بر عهده داشت. تدارکات تیم هم پیام بالکانی است.