خودروهای هیبریدی و برقی را در تبریز تولید و به بازار ایران عرضه می‌کنیم
خودروهای هیبریدی و برقی را در تبریز تولید و به بازار ایران عرضه می‌کنیم

لی یانگ در نشست خبری آغاز تولید خودروی‌ام جی ۳۶۰ در گروه صنعت خودروی آذربایجان، با اشاره به اینکه شرکت ام جی هفتمین شرکت خودرو ساز دنیا است اظهار داشت: با توجه به توانمندی‌های گروه صنعت خودرو آذربایجان، با این شرکت قرارداد همکاری تولید مشترک ام جی در ایران را امضا کردیم. وی با بیان […]

لی یانگ در نشست خبری آغاز تولید خودروی‌ام جی ۳۶۰ در گروه صنعت خودروی آذربایجان، با اشاره به اینکه شرکت ام جی هفتمین شرکت خودرو ساز دنیا است اظهار داشت: با توجه به توانمندی‌های گروه صنعت خودرو آذربایجان، با این شرکت قرارداد همکاری تولید مشترک ام جی در ایران را امضا کردیم.

وی با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری‌ام جی پارس با سرمایه مشترک ۵۰ به ۵۰ ایران و چین تأسیس شد، افزود: سرمایه اولیه این شرکت ۴۰ میلیون دلار است که در ۵ سال آینده به ۴۰۰ میلیون دلار افزایش می‌یابد.

مدیرعامل ام جی پارس با تأکید بر اینکه ایران یکی از نقاط کلیدی سرمایه‌گذاری در دنیا است که شرکت «سایک» به‌عنوان صاحب برند ام جی در آن سرمایه‌گذاری می‌کند، گفت: می‌خواهیم خود و ایران را در بین بهترین‌های دنیا مطرح کنیم.

لی یانگ با بیان اینکه با این مشارکت و سرمایه‌گذاری، محصولات با کیفیت و راحت را طراحی کرده و خدمات طلایی ارائه می‌دهیم، تصریح کرد: به دنبال افزایش عمق ساخت داخل و بومی‌سازی با کیفیت بالا هستیم تا تحولاتی را در صنعت قطعه‌سازی ایران نیز ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه محصولات با کیفیت بالا و محصولات هیبریدی در نمایشگاه خودروی تبریز عرضه می‌کنیم، ابراز داشت: به دنبال فروش و صادرات محصولات این شرکت از تبریز به کشورهای همسایه و حتی کل دنیا هستیم.

مدیرعامل ام جی پارس با تأکید بر اینکه این تجارت برد برد است تصریح کرد: شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان ایرانی ایجاد کرده و ام جی ۳۶۰ را به عنوان نخستین محصول عرضه با تاکید بر روی کیفیت بالای آن در ایران عرضه می‌کنیم.

این مدیر صنعت خودرو با اشاره به اینکه نخستین برند تولید ام جی در ایران، خودرویی خانوادگی است که قابلیت‌های زیادی را بر مانیتور ۸ اینچ آن تعبیه کردیم، ابراز داشت: این خودرو با اتصال به موبایل، به‌صورت کلامی قابل کنترل است.

لی یانگ با بیان اینکه استراتژی ما این است که کیفیت را با قیمت پایین عرضه کنیم، خاطر نشان کرد: تولید انبوه و فروش آن از ابتدای ۲۰۱۷ آغاز می‌شود که تولید اس یو وی کوچک و متوسط ام جی را تا ۲۰۱۸ آغاز شده و تلاش کنیم هر سال مدل جدیدی را تولید کنیم.

مدیرعامل ام جی پارس با تأکید بر اینکه رهبری بازار خوردوهای هیبریدی و برقی هم در اختیار شرکت «سایک» است، تصریح کرد: به زودی این محصولات از کانال تبریز در ایران به فروش می‌رسانیم.

وی با اشاره به اینکه سایک در سال ۶ میلیون دستگاه تولید می‌کند که رتبه نخست تولید خودرو در چین و رتبه هفتم تولید دنیا را در اختیار دارد، ادامه داد: به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایین، فروش بالایی دارد و به برند معتبری در دنیا تبدیل شده است.