شورای شهر و وضعیت خراب چمن یادگار
شورای شهر و وضعیت خراب چمن یادگار

شنیده می‌شود چمن نصب شده در ورزشگاه یادگار امام مورد تایید هیچ کدام از کارشناسان نیست و پروژه‌ای که از آن به عنوان طرحی ماندگار در بخش ورزش کشور یاد می‌شد، با نصب این چمن بی‌کیفیت وارد مرحله جدیدی شده است. همانطور که نوشته بودیم، پیمانکار ۴ دلیل را برای مخالفت خود مطرح کرده است. […]

شنیده می‌شود چمن نصب شده در ورزشگاه یادگار امام مورد تایید هیچ کدام از کارشناسان نیست و پروژه‌ای که از آن به عنوان طرحی ماندگار در بخش ورزش کشور یاد می‌شد، با نصب این چمن بی‌کیفیت وارد مرحله جدیدی شده است. همانطور که نوشته بودیم، پیمانکار ۴ دلیل را برای مخالفت خود مطرح کرده است. زیرسازی انجام شده برای سیستم هیتینگ و آبیاری هوشمند در ورزشگاه یادگار امام بر اساس سیستم sand base بوده و چمن نصب شده به هیچ عنوان با این سیستم سازگاری ندارد و نه تنها در این چمن از سیستم هیتینگ و آبیاری هوشمند استفاده نمی‌شود بلکه عملاً بستر رُسی چمن مورد استفاده سبب آسیب به زیر ساخت‌های آن نیز خواهد شد.
اعتراض تبریزی ها؛عارتان باد
بعد از اینکه این مسائل مطرح شد هواداران تراکتورسازی در صفحات مجازی اعتراض خود را نشان دادند و با با اشتراک گذاشتن متن مشترکی از مسوولان استان انتقاد کردند. در صفحات مجازی نوشته شده،«یعنى این استان بزرگ ندارد؟ عارتان باد با این استادیوم ساختن تان !عارتان باد با این لکه ننگى که براى ورزش استان درست کردید !»عارتان باد …
یادگار امام بحث اصلی شورای شهر
وضعیت چمن یادگار حتی به بحث اصلی شورای شهر تبدیل شد و در جلسه دیروز اعضا به همین خاطر بحث کردند. در ادامه جلسه بعد از بحث های جدی استان، بابایی اقدم یکی از اعضای شورای شهر از وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه یادگار امام نیز انتقاد کرد و گفت:« مسئولین این امر به بهانه اقتصاد مقاومتی چمن این ورزشگاه را در وضعیت نا مطلوب قرار داده اند.»
وی در همین راستا ادامه داد: وقتی مردم در ایستگاه میدان ساعت پیاده شدند بگویید که قطار شهری به میدان ساعت رسید.
دستور برای رسیدگی به یادگار
دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز که خودش فوتبالی است،دستور داد به مساله ورزشگاه یادگار امام رسیدگی شود چراکه این ورزشگاه باید هر چه زودتر آماده شود.در پی اعتراضات مردم این مساله در دستور کار شورای شهر تبریز قرار گرفت تا بعد از نصب چمن اوضاع بدتر از قبل نشود. مسوولان قول داده اند، ورزشگاه در تاریخ ۱۰ مهر آماده می شود اما با این اوصاف بعید نیست تراکتور در هفته هشتم هم در ورزشگاه اختصاصی خودش از سایپا پذیرایی کند.