درحالی‌که در ساعات گذشته برخی از سایت‌ها از اخراج محمدرضا خلعتبری از تمرینات تیم گسترش فولاد خبر داده‌اند، این موضوع از سوی مسئولان باشگاه تبریزی تکذیب شد. حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره اینکه گفته می‌شود «از سوی باشگاه گسترش فولاد با محمدرضا خلعتبری تماس گرفته و به او اعلام‌شده که تا اطلاع […]

۱۳۹۵۰۳۲۲۰۱۲۱۲۹۱۰۸۷۸۹۸۲۳۳درحالی‌که در ساعات گذشته برخی از سایت‌ها از اخراج محمدرضا خلعتبری از تمرینات تیم گسترش فولاد خبر داده‌اند، این موضوع از سوی مسئولان باشگاه تبریزی تکذیب شد.

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره اینکه گفته می‌شود «از سوی باشگاه گسترش فولاد با محمدرضا خلعتبری تماس گرفته و به او اعلام‌شده که تا اطلاع ثانوی حق حضور در تمرینات را ندارد»، گفت:این حرف‌ها به‌هیچ‌عنوان درست نیست و اخراج خلعتبری از گسترش فولاد شایعه است.

وی افزود: خلعتبری روز گذشته به باشگاه اعلام کرد که به خاطر مریضی مادرش چند روزی می‌خواهد به مرخصی برود.باشگاه نیز پس از مشورت با فراز کمالوند، به این بازیکن اجازه داد که چند روزی را به مرخصی رفته و پیش مادرش باشد.

سرپرست تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: خلعتبری به دلیل مریضی مادرش، در دیدار نخست ما در جام حذفی نیز غایب خواهد بود اما او به‌هیچ‌عنوان از تیم اخراج نشده و پس از به اتمام رسیدن مرخصی‌اش، به تمرینات گسترش فولاد بازخواهد گشت.