درخصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی را سپری می‌کند و اتحاد در بین بازیکنان و مربیان تیم ما حرف اول را می‌زند ولی متاسفانه در هفته‌های اخیر بدشانسی گریبان ما را گرفت و بابت عدم پیروزی در لیگ‌برتر واقعا ناراحت هستیم. وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا توپ‌هایمان به گل نمی‌رود، ما در همه بازی‌ها […]

e0b5646809974e8dbe2bdd3ef2543209درخصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی را سپری می‌کند و اتحاد در بین بازیکنان و مربیان تیم ما حرف اول را می‌زند ولی متاسفانه در هفته‌های اخیر بدشانسی گریبان ما را گرفت و بابت عدم پیروزی در لیگ‌برتر واقعا ناراحت هستیم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا توپ‌هایمان به گل نمی‌رود، ما در همه بازی‌ها موقعیت‌های فراوانی را ایجاد می‌کنیم و دفاع خوبی هم داریم که گل نمی‌خوریم و این یک پوئن مثبت است ولی مشکل گلزنی کماکان پابرجاست. انشاءلله با تدابیر کادرفنی و تلاش بچه‌ها این مشکل نیز رفع و گسترش فولاد به روزهای خوبش برخواهد گشت.

هافبک گسترش فولاد درباره قعرنشینی تیمش و وعده آسیایی شدن نیز گفت: تیم ما امسال تغییرات زیادی را داشته و تجربه هم نشان داده این اتفاقات در فوتبال ایران طبیعی است؛ تیم‌هایی که اوایل فصل تغییرات زیادی را دارند با مشکل عدم هماهنگی و نتیجه‌گیری مواجه هستند که این روند قابل تغییر است.

این بازیکن خاطرنشان کرد: من چند مثال از تیم‌های فوتبال کشورمان می‌زنم که در اوایل فصل مثل ما نتیجه نگرفته و قعرنشین بودند ولی در پایان فصل شرایط متفاوتی داشتند؛ فولاد خوزستان بهترین مثال برای این مورد است که با حسین فرکی در پایان لیگ سیزدهم قهرمان شد، پرسپولیسِ برانکو در ابتدای فصل قبل قعرنشین بود اما در آخر سر نائب قهرمان لیگ لقب گرفت و یا ملوان دراگان اسکوچیچ که در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفته بود ولی دیدید که در پایان به رتبه تک رقمی رسید.

وی همچنین مسابقات جام حذفی را فرصتی مناسب برای گسترش فولاد به منظور بازگشت به روند برد دانسته و در عین حال متذکر شد: جام حذفی شرابط متفاوتی دارد و تیم‌هایی که در لیگ‌های پایین‌تر هستند وقتی برابر تیم‌های لیگ‌برتری قرار می‌گیرند از روحیه مضاعفی برخوردار هستند. ما نباید تیم اراکی را دست‌کم بگیریم و امیدوارم از این بازی بتوانیم بردهای‌مان را شروع و به موفقیت برسیم.

خالقی‌فر در خاتمه درخصوص تیم‌های مدعی لیگ‌برتر فوتبال ابراز داشت: به نظرم تا هفته هفتم تیم تراکتورسازی تبریز مدعی اول قهرمانی است و با هواداران پرشورش می‌تواند تا پایان فصل برای گرفتن جام قهرمانی بجنگد. البته پرسپولیس هم با برانکو ایوانکوویچ تیم خوبی را ساخته و امسال نیز مدعی قهرمانی خواهد بود کما اینکه در این هفت هفته این را نشان داد.