میرمعصوم سهرابی درباره نتایج نامطلوب تیم ماشین سازی در ۷ هفته ابتدایی لیگ برتر می‌گوید: با اینکه نتایج خوبی حاصل نشده اما رفته رفته شرایط درست می شود. ما از کادرفنی و به ویژه رسول خطیبی حمایت می‌کنیم و می دانیم که شرایط برمی گردد. از حالا برای قضاوت درباره رسول خطیبی زود است. همه […]

۱۸۴۸میرمعصوم سهرابی درباره نتایج نامطلوب تیم ماشین سازی در ۷ هفته ابتدایی لیگ برتر می‌گوید: با اینکه نتایج خوبی حاصل نشده اما رفته رفته شرایط درست می شود. ما از کادرفنی و به ویژه رسول خطیبی حمایت می‌کنیم و می دانیم که شرایط برمی گردد. از حالا برای قضاوت درباره رسول خطیبی زود است. همه اعضای باشگاه باید دست به دست هم دهیم تا انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

او ادامه می دهد: با طرفدارانی که تیم ما دارد، قطعا باید نتیجه بگیریم. هیات مدیره باشگاه و همچنین شهردار تبریز مصمم هستند تا ماشین‌سازی به روزهای خوب خود برگردد. تعطیلات لیگ فرصت مناسبی است تا نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و در آینده نتایج خوبی را به دست آوریم.

سهرابی در ادامه از هواداران تیمش خواست صبور باشند: هواداران نگران چیزی نباشند، ما تیم خوبی داریم و پتانسیل مطلوبی وجود دارد تا بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم. قطعا هدف گذاریمان روی کسب نتایج مطلوب است و بی تردید به این مهم می رسیم.

وی درباره احتمال جذب مهاجم ازبکستانی عنوان می کند: ما به دنبال یک مهاجم هستیم تا بتوانیم ضعف تیم در گلزنی را برطرف کنیم.