انتخاب شهردار تبریز به عنوان شهردار نمونه گردشگری، مایه افتخار و دلگرمی خادمان توسعه شهر
انتخاب شهردار تبریز به عنوان شهردار نمونه گردشگری، مایه افتخار و دلگرمی خادمان توسعه شهر

شهرام دبیری، دقایقی پیش با بیان این مطلب اظهار داشت: اقدامات گسترده شهرداری در تقویت زیرساخت‌های عمرانی، اصلاح گره‌های ترافیکی، برنامه‌های زیباسازی و توسعه فضای سبز، موجب تحول جدی در سیمای ظاهری شهر شده و نام تبریز را در محافل جهانی مطرح کرده است. وی اضافه کرد: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی […]

شهرام دبیری، دقایقی پیش با بیان این مطلب اظهار داشت: اقدامات گسترده شهرداری در تقویت زیرساخت‌های عمرانی، اصلاح گره‌های ترافیکی، برنامه‌های زیباسازی و توسعه فضای سبز، موجب تحول جدی در سیمای ظاهری شهر شده و نام تبریز را در محافل جهانی مطرح کرده است.
وی اضافه کرد: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ میلادی، دستاوردی ارزشمندی است که حاصل مدیریت هوشمند دکتر نجفی و پشتکار بی‌وقفه خادمان توسعه و عمران شهر است.
دبیری یادآور شد: شهردار محترم پیش از این، عناوینی از قبیل نمایندگی شهرداران کشور، مدیریت اطلس شهرهای اسلامی و عضویت در هیئت رییسه سازمان شهرهای متحد خاورمیانه را برای اولین بار در تاریخ مسئولیت شهرداران تبریز از آن خود کرده بود و  امروز شاهدیم که ایشان به عنوان تنها شهردار کشور، در حوزه گردشگری مورد تقدیر رئیس‌جمهور قرار می‌گیرند که این موضوع باعث افتخار است.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تبریک انتخاب شهردار تبریز به عنوان «شهردار برتر حوزه گردشگری» خاطرنشان کرد: این انتخاب شایسته، از اهتمام ویژه گردشگری در مدیریت شهری تبریز در سه سال اخیر حکایت داشته و زمینه دلگرمی و ترغیب بیش‌ازپیش خدمتگزاران شهر را در پی خواهد داشت.
دبیری با اشاره به تاثیر شاخص‌های گردشگری در سایر موضوعات آبادانی و توسعه شهر گفت: امروز شاهدیم که تبریز خیز بلندی به سمت چشم‌اندازهای مهم بین‌المللی داشته که این امر قطعاً در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهر موثر واقع خواهد شد.