نقش جهادی شهرداری‌ها در سال‌های دفاع‌مقدس، فراموش‌نشدنی است
نقش جهادی شهرداری‌ها در سال‌های دفاع‌مقدس، فراموش‌نشدنی است

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تبریز شهر عاشورایی است، افزود: مردم تبریز همواره با استعانت از راه شهدا توانسته‌اند موقعیت شناسی و زمان شناسی خود را در دوره های مختلف به جهانیان بیاموزند. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس، یکپارچگی و امنیت کشور را مرهون جانفشانی‌های […]

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تبریز شهر عاشورایی است، افزود: مردم تبریز همواره با استعانت از راه شهدا توانسته‌اند موقعیت شناسی و زمان شناسی خود را در دوره های مختلف به جهانیان بیاموزند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس، یکپارچگی و امنیت کشور را مرهون جانفشانی‌های شهدا دانست و تصریح کرد: خون شهدا موجبات زندگی آکنده از امنیت بی بدیل برای ملت ایران را فراهم آورده است.

شهردار تبریز با اشاره به نقش شهرداری‌ها در برنامه‌های جهادی سال‌های دفاع مقدس، یادآور شد: شهرداری ها با تامین تجهیزات و ماشین آلات فنی و خدماتی، نقش مهمی در پشتیبانی جبهه های نبرد حق علیه باطل داشتند؛ به علاوه در وضعیت ملتهب جامعه، اجرای برنامه های اداره شهر، بحث ویژه ای بود که با همت مدیران مخلص و دلسوز  و مشارکت همدل مردم، شکل می‌گرفت.

وی با اشاره به بیش از سه هزار شهید شهرداری ها در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: بسیجیان شهرداری ها با رشادت های خود داوطلبانه در خطوط اول جبهه حضور داشتند و در پیگیری ماموریت‌های مختلف از قبیل ساخت پل‌ها، کانال‌ها و طراحی سنگرها نقش‌آفرینی داشتند.

شهردار تبریز متذکر شد: تداوم این مسیر را رسالت اصلی خود می‌دانیم و همه تلاش خود را برای توسعه و آبادانی شهر به کار گرفته‌ایم.