روزهای سیاه تراکتورسازی برابر تیم‌های مشهد به اتمام می‌رسد/ مشهد کابوس فوتبال تبریز
روزهای سیاه تراکتورسازی برابر تیم‌های مشهد به اتمام می‌رسد/ مشهد کابوس فوتبال تبریز

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز فردا در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم سیاه جامگان مشهد است. تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم در تبریز با پرسپولیس مساوی کرده و در هفته ششم در اصفهان برابر ذوب آهن به برتری دست یافت تا با ۱۲ امتیاز به صدر جدول لیگ برتر راه […]

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز فردا در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان تیم سیاه جامگان مشهد است.

تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم در تبریز با پرسپولیس مساوی کرده و در هفته ششم در اصفهان برابر ذوب آهن به برتری دست یافت تا با ۱۲ امتیاز به صدر جدول لیگ برتر راه یابد.

سرخپوشان تبریزی برای تداوم صدرنشینی خود در لیگ برتر در حالی به مصاف تیم سیاه‌جامگان مشهد می‌روند که عملکرد ضعیفی برای تیم‌های این شهر داشته‌اند.

تراکتورسازی سال گذشته در مشهد مغلوب سیاه‌جامگاه شده و در تبریز نیز برابر این تیم به تساوی بدون گل دست یافت. در دو سال گذشته نیز تراکتورسازی ۵ بازی با تیم پدیده مشهد در لیگ برتر ‌و جام حذفی برگزار کرده که در هر ۵ بازی مغلوب تیم مشهدی شده است.

حالا قلعه‌نویی برای حفظ صدرنشینی خود در لیگ برتر نیاز دارد از سد تیم سختکوش سیاه جامگان عبور کند.

سیاه جامگان در هفته پنجم در تبریز موفق شد برابر گسترش فولاد به برتری رسیده و ناباورانه به سه امتیاز این بازی دست یافت. حالا این تیم ده روز بعد در تبریز به مصاف دیگر تیم این شهر می‌رود و امیدوار است بتواند باز هم از تبریز با دست پر به مشهد بازگردد.

سیاه جامگان مشهد با ۹ امتیاز در رده ششم جدول قرار داشته و تنها سه امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با سیاه جامگان مشهد ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه سه‌شنبه ۳۰ شهریور در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار می‌شود.