تراکتورسازی صدر جدول را از دست نخواهد داد/ فشار وقفه‌های لیگ بر روی مربی بدنساز است
تراکتورسازی صدر جدول را از دست نخواهد داد/ فشار وقفه‌های لیگ بر روی مربی بدنساز است

تیم تراکتورسازی با استحقاق به صدر جدول لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است، اما برای رسیدن به قهرمانی هنوز راهی دراز در پیش بوده و غفلت از حریفان ‌و غرور می تواند تاوان سنگینی برای ما در برداشته باشد. وی گفت: تراکتورسازی تبریز در این فصل با مدیریت آقای آجرلو و برنامه‌های تاکتیکی قلعه‌نویی و […]

تیم تراکتورسازی با استحقاق به صدر جدول لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است، اما برای رسیدن به قهرمانی هنوز راهی دراز در پیش بوده و غفلت از حریفان ‌و غرور می تواند تاوان سنگینی برای ما در برداشته باشد.

وی گفت: تراکتورسازی تبریز در این فصل با مدیریت آقای آجرلو و برنامه‌های تاکتیکی قلعه‌نویی و بازیکنان خوبی که در اختیار دارد مدعی شماره یک قهرمانی است و باید تا پایان فصل با همین اقتدار مسابقات خود را به پایان ببریم تا نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن بگیریم.

تعطیلی‌های لیگ به ضرر تیم های قدرتمند است

بیاض پور‌ممی در مورد وقفه‌های لیگ برتر گفت: به‌خاطر منافع ملی و بازی تیم ملی همه به تعطیلی‌های لیگ برتر فوتبال کشور گردن نهادندند، اما واقعیت‌اش این است که تعطیلی‌های لیگ برتر به ضرر تیم‌های قدرتمند همانند تراکتورسازی است و همین که تیم ما روی نوار پیروزی قرار می گیرد، مسابقات با وقفه مواجه می‌شود.

وی گفت: فشار وقفه‌های لیگ بر روی مربی بدنساز تیم‌ها است و ما به جای یک یا دو بار در فصل باید چندین بار برای تیم بدنسازی کرده و سعی کنیم بدن بازیکنان را در بالاترین سطح مسابقات نگه داشته و مانع افت بدنی آنها در تعطیلات شویم.

مربی بدنسازی تراکتورسازی با ابراز رضایت از وضعیت بدنی بازیکنان تراکتورسازی گفت: خوشبختانه تیم تراکتورسازی هم از لحاظ تاکتیکی و هم قدرت بدنی در سطح بالایی قرار داشته و امیدوارم در پایان فصل تیم تراکتو‌رسازی با حمایت تماشاگرانش نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر فوتبال را در تبریز جشن گیرد.