سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایران پس از مسابقه با الجزایر گفت: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. به گزارش فارس، عباس آقاکوچکی، سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایران پس از پیروزی ایران بر الجزایر در آخرین بازی مرحله گروهی گفت: با آنکه پیروز شدیم، اما بازی امشب آلمان با برزیل برای ما سرنوشت‌ساز خواهد بود […]

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایران پس از مسابقه با الجزایر گفت: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

به گزارش فارس، عباس آقاکوچکی، سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایران پس از پیروزی ایران بر الجزایر در آخرین بازی مرحله گروهی گفت: با آنکه پیروز شدیم، اما بازی امشب آلمان با برزیل برای ما سرنوشت‌ساز خواهد بود که درصورت برتری برزیل بر حریف، ایران می‌تواند به عنوان تیم چهارم گروه دوم به مرحله بعد صعود کند.

وی ادامه داد : از تلاش بازیکنانم در بازی با الجزایر راضی هستم. هرچند در سه بازی قبلی با آمریکا ، بریتانیا و برزیل نتایج را واگذار کردیم ولی در حد توان ظاهر شدیم ضمن آنکه در دیدار با برزیل اگر شرایط میزبانی حریف نبود می توانستیم نبردی پایاپای با این تیم داشته باشیم. درخصوص بازی با الجزایر باید عنوان کنم آنچه از بازیکنانم خواسته بودم در زمین اجرا کردند. من از الجزایر هیچ گونه اطلاعات و آگاهی نداشتم ولی چهار مسابقه اخیر این تیم با حریفان را دیدم و این اطلاعات را در اختیار بازیکنان گذاشتم.

آقاکوچکی عنوان کرد: ابتدا سیستم دفاعی آنها را شکستیم و از طرفی توانستیم زهر حملات این تیم را بگیریم. امروز از تمامی بازیکنانم بهره بردم. الجزایر درکوارتر دوم بیشتر تلاش کرد، اما همان طور که دیدید در چهار کوارتر بر این تیم غلبه کردیم. بچه‌ها عالی بودند با این وجود بازی امشب برزیل با آلمان برای صعود تیم ما اهمیت ویژه ای دارد که امیدوارم برزیل بر آلمان پیروز شود تا راه صعود تیم ایران به مرحله بعد هموار گردد.

مسابقه ایران با الجزایر در آخرین دور بازیهای مرحله گروهی ۷۲ – ۴۸ به سود ایران خاتمه یافت.