ما گفته بودیم افراد «ساتقین» بهترین طعمه برای تحریک هواداران تراختور هستند
ما گفته بودیم افراد «ساتقین» بهترین طعمه برای تحریک هواداران تراختور هستند

اویاقلیق : در پی حاشیه سازی رسانه های سرخابی در مورد بازی تراکتور و پرسپولیس در تبریز و روشنگری های اویاقلیق در این رابطه ، یادداشت دیگری را تقدیم می کنیم :  -ما گفته بودیم که تیم بیت المال خور پایتخت همه گزارشگران و عکاسان را بسیج کرده تا کوچکترین اشتباه هواداران تراختور را بزرگ کنند! -ما […]

%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9%d8%aa%d9%88%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c

اویاقلیق : در پی حاشیه سازی رسانه های سرخابی در مورد بازی تراکتور و پرسپولیس در تبریز و روشنگری های اویاقلیق در این رابطه ، یادداشت دیگری را تقدیم می کنیم : 

-ما گفته بودیم که تیم بیت المال خور پایتخت همه گزارشگران و عکاسان را بسیج کرده تا کوچکترین اشتباه هواداران تراختور را بزرگ کنند!
-ما گفته بودیم که در مقابل اشتباهات فاحش داوری ، فقط سوت ممتد بزنید و از گفتن بیشرف … بیشرف اکیدا خودداری کنید!
-ما گفته بودیم که مواظب نفوذیها باشید و با تحریک آنهابه داور و بازیکنان حریف چیزی نگوئید!
-ما گفته بودیم که هواداران باید هوشیار باشند و زمانیکه می دیدند هواداران پس پس کمتر از حد انتظارند، می بایست حدس میزدند که آنها در بین هواداران تراختور، جا گرفته و پخش شده اند!
-ما بارها گفته ایم که هواداران سرخابی را در تبریز، قوم مهاجر ساکن در آذربایجان تشکیل میدهند که برای هواداری «اجیر» میشوند و چون در میان ما زندگی میکنند، بدون لهجه ترکی حرف میزنند!
-ما گفتیم که حتی برانکو برای بازیکنانش تمرین «درگیری» یاد داده است چه برسد به هوادارانشان که بطور سازمان یافته در بین هواداران تراختور پخش شده بودند!

-ما گفتیم که افراد«ساتقین» بهترین طعمه برای تحریک هواداران تراختور هستند و مواظب تحریکات احمدزاده باشید و او را بیخیال شوید!
-ما گفتیم از گفتن هرعبارتی که توهین آمیز باشد، جدا خودداری کنید که پیراهن عثمان میکنند!
-ما گفتیم که سیاست تیم دشمن مآب پس پس، ایجاد درگیری و متهم کردن مجموعه تیم تراختور است! سخت هوشیار باشید!
-ما گفته بودیم که بدترین فحش برای این بدخواهان آذربایجان و آذربایجانی، شعار یاشاسین آذربایجان است که در هیچ محکمه ای بعنوان فحش پذیرفته نمیشود!
-ما گفته بودیم که اداره کنندگان واقعی تراختور، هوادارانش هستند و اگر این تیم را به امید مدیرانش واگذاریم، در عرض دو سال به دسته یک میفرستند، مثل سال ۸۰-۸۱ !
-ما گفته بودیم که مدیر پروازی، بدرد تیم تراختور نمیخورد و مدیری که اعضای خانواده اش، همگی خاطر خواه اس اس و پس پس باشند، همان کاری را میکند که مدیرعامل تراختور میکند. در حساس ترین روزها، تیم را بحال خود وامیگذارد و به احترام تیم پرسپولیس پایتخت به تبریز می آید و مستقیما به استادیوم میرود و بعد از تماشای! مسابقه به تهران باز میگردد و در مقابل انواع تهمتهای رسانه ها به هواداران تراختور، اعلام میکند که من خودم را ممنوع المصاحبه کرده ام ! بهتر است که بگوید مامان جونم اجازه نمیدهد که برعلیه داوری مغرضانه خورشیدی و تهاجمات دشمنان تراختور،حرفی بزند! داوری که همانند ترکی هم پیروزی را از تراختور گرفت و هم باعث تحریک سکوها شد تا بهانه بدست رسانه های سرخابی بیت المال خور بدهد!
در نهایت از عوامل باشگاه تراختور که دستور میدهند که مطالب این هوادار حقیر تراختور از سایتها حذف شود، کمال تشکر را دارم، البته از طرف سرخابی ها!!!

یادداشت : ساوالان – اردبیل