زهرا ساعی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه اعضای کمیسیون اجتماعی به پیشنهاد بنده دومین سفر خود را بعد از مشهد به مقصد تبریز خواهند داشت، اظهار داشت: اعضای این کمیسیون روز دوشنبه  وارد تبریز خواهند شد و به مدت ۴ روز در استان حضور خواهند داشت. وی در تشریح برنامه‌های سفر […]

زهرا ساعی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه اعضای کمیسیون اجتماعی به پیشنهاد بنده دومین سفر خود را بعد از مشهد به مقصد تبریز خواهند داشت، اظهار داشت: اعضای این کمیسیون روز دوشنبه  وارد تبریز خواهند شد و به مدت ۴ روز در استان حضور خواهند داشت.

وی در تشریح برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در این سفر که به منظور بررسی مسائل حوزه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی صورت می‌گیرد علاوه بر دیدار با  مسؤولان استانی و شهرداری، جلساتی نیز برای بررسی مشکلات بیمه‌ها، تامین اجتماعی، مسایل حوزه اشتغال و بررسی مشکلات زنان سرپرست خانوار، مسائل مربوط به حاشیه نشینی خواهیم داشت.

عضو کمسیون اجتماعی مجلس افزود: بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی و بررسی مشکلات صنعتگران جهت پیگیری و حل مشکلات از طریق کمیسیون اجتماعی مجلس از دیگر برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به تبریز است.

وی افزود: تشکیل چندین جلسه با اعضای اتاق بازرگانی تبریز، شورای شهر و شورای اداری استان نیز از برنامه‌های این سفر است.

ساعی اعلام کرد: بازدید از منطقه آزاد ارس و آشناسازی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با ظرفیت‌های این منطقه پایا بخش برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به آذربایجان شرقی خواهد بود.