همکارانی که قصد حضور در انتخابات را دارند استعفا دهند
همکارانی که قصد حضور در انتخابات را دارند استعفا دهند

صادق نجفی در مراسم بهره‌برداری از طرح شبدری ائل‌گلی اظهار داشت: طرح شبدری ائل‌گلی از تمهیدات اساسی شهرداری تبریز در یکی از مهم‌ترین کانون‌های گردشگری و تفریحی شهر است. وی متذکر شد: با ایجاد کاربری‌های بانشاط از قبیل رستوران، هتل و بازارچه‌های مفرح، در مجاورت این طرح، شاهد ایجاد یک قطب ارزشمند تفریحی در این […]

صادق نجفی در مراسم بهره‌برداری از طرح شبدری ائل‌گلی اظهار داشت: طرح شبدری ائل‌گلی از تمهیدات اساسی شهرداری تبریز در یکی از مهم‌ترین کانون‌های گردشگری و تفریحی شهر است.

وی متذکر شد: با ایجاد کاربری‌های بانشاط از قبیل رستوران، هتل و بازارچه‌های مفرح، در مجاورت این طرح، شاهد ایجاد یک قطب ارزشمند تفریحی در این محدوده خواهیم بود.

این مسؤول اضافه کرد: با اقداماتی که در خصوص تقویت زیرساخت‌های عمرانی شهر صورت گرفته، توسعه شهر و جایگاه بین‌المللی آن در آستانه تحول اساسی قرار گرفته است.

نجفی افزود: این امر، مگر با همدلی و اتحاد مستمر در بخش‌های مختلف مدیریت شهری و عموم شهروندان صورت نمی‌گیرد.

شهردار تبریز با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توجه خاصی برای انعکاس زیبایی‌های شهر تبریز از طریق ظرفیت‌های سینمایی نشان نمی‌دهد، اظهار داشت: به همراه استاندار محترم، مکاتباتی با ریاست‌محترم جمهوری صورت داده‌ایم تا چشم‌انداز ۲۰۱۸ تبریز در سطح ملی مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه تا واپسین لحظه خدمتگزاری، خود را در قبال توسعه و پیشرفت شهر مسؤول می‌دانیم به زمان یک ساله تا انتخابات سال ۹۶ اشاره و خاطرنشان کرد: بارها تاکید کرده‌ایم که شهرداری، محل بحث‌های سیاسی و انتخاباتی نیست از این رو به همه همکارانی که قصد حضور در عرصه انتخاباتی سال آتی را دارند، تاکید می کنیم که هر چه زودتر استعفای خود را ارائه دهند.