نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: ۳۵ نماینده امضا کننده نامه شکایت از علی مطهری پیگیر شکایت خود بابت حضور وی در هیأت رئیسه پس از اظهارات و نامه اخیرش هستند. محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت شکایت نمایندگان از علی […]

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: ۳۵ نماینده امضا کننده نامه شکایت از علی مطهری پیگیر شکایت خود بابت حضور وی در هیأت رئیسه پس از اظهارات و نامه اخیرش هستند.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت شکایت نمایندگان از علی مطهری نماینده مردم تهران گفت: منتظر تشکیل هیأت مسئول جهت رسیدگی هستیم.

وی ترکیب هیأت را متشکل از رؤسای کمیسیون‌های تخصصی و اعضای کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس خواند و گفت: نمایندگان امضا کننده پیگیر شکایت خود هستند و امیدوارم که این شکایت به نتیجه برسد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ از افزایش نمایندگان امضا کننده شکایت از علی مطهری به حدود ۳۵ نفر خبر داد.

شکایت نمایندگان از مطهری بعد از جلسه پرحاشیه روز یکشنبه مجلس انجام شد که در آن تعدادی از نماینده ها از نامه مطهری به وزیر دادگستری درباره فایل صوتی منتشرشده از منتظری پیرامون ماجرای سال ۶۷ انتقاد کردند.