افتتاح پلی کلینیک تخصصی صنعت نفت شمال‌غرب در تبریز
افتتاح پلی کلینیک تخصصی صنعت نفت شمال‌غرب در تبریز

اسحاق جهانگیری صبح امروز در جریان سفر به استان آذربایجان‌شرقی پلی‌کلینیک مرکزی تبریز با مساحت ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع را افتتاح و از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی بازدید کرد. پلی‌کلینیک تخصصی صنعت نفت شمال غرب کشور به ارزش تقریبی ۴۲۵ میلیارد ریال احداث شده و هزینه خرید تجهیزات پزشکی نیز حدود ۴۰ […]

۱۳۹۵۰۵۲۱۰۰اسحاق جهانگیری صبح امروز در جریان سفر به استان آذربایجان‌شرقی پلی‌کلینیک مرکزی تبریز با مساحت ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع را افتتاح و از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی بازدید کرد.

پلی‌کلینیک تخصصی صنعت نفت شمال غرب کشور به ارزش تقریبی ۴۲۵ میلیارد ریال احداث شده و هزینه خرید تجهیزات پزشکی نیز حدود ۴۰ میلیارد ریال برآورد و هزینه شده است.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های خود امروز  کارخانه صنایع کاغذ نرمه در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی را مورد بهره‌برداری قرار خواهد داد.

بازدید و افتتاح کارخانه ام.دی.اف از دیگر برنامه‌های معاون اول رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی است.

جهانگیری همچنین در جلسه شورای اداری این استان که با محوریت اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد از عملکرد استان آذربایجان شرقی در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی مطلع خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر معاون اول رئیس جمهور را همراهی می‌کند.

جهانگیری در بدو ورود به تبریز هدف از سفر خود به این استان را شرکت در اجلاس وزرای گردشگری مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا عنوان کرد و افزود: تبریز یکی از شهرهای باسابقه و با آثار تاریخی و یکی از شهرهای مهم کشور در بخش گردشگری است، بدین منظور این اجلاس با حضور وزرای گردشگری برخی کشورهای آسیایی در تبریز برگزار می‌شود.