بهمن حسین‌نژاد در تبریز اظهار داشت: اعضای شورای شهر مراغه در جلسه عصر امروز خود با استعفای دو عضو این شورا برای حضور در انتخابات مجلس در سال آینده مخالفت و به آن رای منفی دادند‌. وی افزود‌: دو نفر از اعضای این شورا از هفته قبل برای حضور در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای […]

بهمن حسین‌نژاد در تبریز اظهار داشت: اعضای شورای شهر مراغه در جلسه عصر امروز خود با استعفای دو عضو این شورا برای حضور در انتخابات مجلس در سال آینده مخالفت و به آن رای منفی دادند‌.

وی افزود‌: دو نفر از اعضای این شورا از هفته قبل برای حضور در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی استعفای خود را تسلیم دبیرخانه شورا کرده بودند که با مخالفت اعضا این دو نفر همچنان عضو شورا باقی می‌مانند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مراغه با بیان اینکه‌، هیات رئیسه شورای شهر در این جلسه برای یک سال دیگر ابقا شد افزود‌: سید‌جواد عطار‌موسوی برای چهارمین سال رئیس شورای شهر مراغه انتخاب شد‌.

وی گفت‌: در این جلسه‌، سید‌جواد عطار موسوی بعنوان رئیس‌، بهمن حسین‌نژاد نائب رئیس‌‌، محمد اکرمی خزانه‌دار و فریبا ولی‌پور اقدم به عنوان منشی ابقا شدند‌.

شورای شهر مراغه ۱۱ عضو‌ دارد و چند روز پیش نیز احمدی سرپرست شهرداری مراغه با رای اعضای شورای شهر به عنوان شهردار انتخاب شد‌.

نماینده منتخب مردم مراغه و عجبشیر برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اردیبهشت ماه امسال در حادثه رانندگی فوت کرده و انتخابات میان دوره‌ای‌ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد‌.

شهرستان مراغه با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری جنوب تبریز در آذربایجان‌شرقی واقع است.