مهدی شیرازی‌فر امروز در تبریز اظهار داشت: همه سه تیم تراکتورسازی، گسترش‌ فولاد و ماشین‌سازی برای طرفداران فوتبال آذربایجان عزیز هستند و به عینه هم شاهد بوده‌ایم که در هیچ شهر کشور از حضور هواداران تنها نمانده‌اند. وی اظهار داشت: مکتب فوتبال تبریز یک‌بار دیگر می‌رود تا به روزهای اوج خود بازگردد و از وقتی […]

مهدی شیرازی‌فر امروز در تبریز اظهار داشت: همه سه تیم تراکتورسازی، گسترش‌ فولاد و ماشین‌سازی برای طرفداران فوتبال آذربایجان عزیز هستند و به عینه هم شاهد بوده‌ایم که در هیچ شهر کشور از حضور هواداران تنها نمانده‌اند.

وی اظهار داشت: مکتب فوتبال تبریز یک‌بار دیگر می‌رود تا به روزهای اوج خود بازگردد و از وقتی تبریز صاحب سه نماینده در لیگ برتر شده است شیطنت‌هایی را شاهد هستیم تا با رو در رو کردن هواداران این سه تیم و تفرقه انداختن در بین‌شان فوتبال تبریز را تضعیف کرده و شور و اشتیاق جوانان را برای حمایت از تیم‌های شهرشان را از بین ببرند.

شیرازی تصریح کرد: خوشبختانه از آغاز لیگ برتر جلسات متعددی به همت هیات فوتبال استان برای مدیران روابط عمومی رسانه و روسای کانون هواداران تشکیل شده است و اراده خوبی بین مسؤولان برای خنثی کردن این اقدامات صورت می‌گیرد.

مدیر رسانه‌ای تیم ماشین‌سازی‌ تبریز اضافه کرد: در هفته پنجم لیگ برتر شاهد مسابقات حساسی بین تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز خواهیم بود و مطمئن هستیم چه در تبریز و چه در تهران هواداران فوتبال آذربایجان تیم‌های محبوب خود را تنها نخواهند گذاشت.

شیرازی در پایان تاکید کرد: هرگونه فعالیت در روی سکوها زیر ذره‌بین است و باید همچون گذشته و مثل همیشه با فرهنگ ناب آذربایجانی برای دیگر تیم‌های کشور سرمشق باشیم.