تعطیل شدن لیگ، برگ برنده فراز کمالوند
تعطیل شدن لیگ، برگ برنده فراز کمالوند

گسترش فولاد پرمهره، در چهار هفته نخست لیگ برتر، نتوانست انتظارات را برآورده کند. تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز امسال با در اختیار گرفتن ستاره‌هایی همچون محمدرضا خلعتبری، فرناندو ده‌خسوس، لوسیانو پریرا، بابک حاتمی و…، نوید حضوری پرقدرت در لیگ شانزدهم را به فوتبال‌دوستان داد، ولی با گذشته چهار هفته از مسابقات، سه تساوی و […]

۹۰۷۴۳گسترش فولاد پرمهره، در چهار هفته نخست لیگ برتر، نتوانست انتظارات را برآورده کند.

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز امسال با در اختیار گرفتن ستاره‌هایی همچون محمدرضا خلعتبری، فرناندو ده‌خسوس، لوسیانو پریرا، بابک حاتمی و…، نوید حضوری پرقدرت در لیگ شانزدهم را به فوتبال‌دوستان داد، ولی با گذشته چهار هفته از مسابقات، سه تساوی و یک شکست، حاصل کار شاگردان فراز کمالوند بوده و همین موضوع باعث ایجاد نگرانی بین هواداران تبریزی شده است.

 

البته فراز کمالوند در صحبت‌های خود، همواره به آینده این تیم اظهار امیدواری کرده و به نظر می‌رسد با توجه به ایجاد تغییرات زیادی در ترکیب امسال آبی‌پوشان، مسئله عدم هماهنگی بین بازیکنان، اصلی‌ترین عامل نتیجه نگرفتن این تیم در هفته‌های اخیر است. مسئله‌ای که می‌تواند پس از تعطیلات یک ماهه لیگ برتر، حل شود و با گذشت زمان و بیشتر شدن هماهنگی بازیکنان، این تیم می‌تواند نتایج مورد نظر خود را بگیرد.

 

یکی دیگر از نکات جالب توجه تیم گسترش فولاد در لیگ شانزدهم، ضعف این تیم در امر گلزنی است، به طوری که در ۳۶۰ دقیقه، شاگردان کمالوند تنها موفق به زدن یک گل شده‌اند که با وجود مهره‌های نامداری در فاز هجومی ترکیب این تیم، کمی عجیب و دور از انتظار است.

 

در مقابل، خط دفاع امسال گسترش فولاد با داشتن دروازه‌بان توانمندی به نام فرنادو ده‌خسوس در پشت این خط دفاعی، به نظر می‌رسد نقطه قوت امسال آبی‌پوشان لقب بگیرد، به طوری که در چهار بازی گذشته، تنها دو گل از خط دروازه این تیم عبور کرده است؛ البته ناگفته نماند که تک گلی که گسترش فولاد در بازی مقابل پرسپولیس دریافت کرد، روی اشتباه عجیب ده‌خسوس رقم خورد.

 

با این تفاسیر، تعطیل شدن لیگ برتر یک امتیاز مثبت برای تیم گسترش فولاد محسوب می‌شود و فراز کمالوند در این مدت می‌تواند روی نقاط ضعف تیمش کار کرده و تیمی آماده را راهی ادامه مسابقات بکند.