عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به زنجان و در فرودگاه این شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: علت حضور ما در زنجان معارفه استاندار جدید زنجان است. وی با اشاره به انتخاب جمشید انصاری به عنوان معاون رئیس جمهور اظهار داشت: با انتصاب انصاری به عنوان معاون رئیس جمهور، اسد‌الله درویش امیری به […]

عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به زنجان و در فرودگاه این شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: علت حضور ما در زنجان معارفه استاندار جدید زنجان است.

وی با اشاره به انتخاب جمشید انصاری به عنوان معاون رئیس جمهور اظهار داشت: با انتصاب انصاری به عنوان معاون رئیس جمهور، اسد‌الله درویش امیری به عنوان استاندار جدید زنجان انتخاب شده است.

وزیر کشور در باره موضوع امنیت کشور افزود: خوشبختانه هیچ مشکل امنیتی در کشور چه در مرزها و چه در داخل کشور نداریم و تهدیدی را احساس نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: امنیت موجود در کشور دلیل بر این نشده است که هوشیاری خود را از دست بدهیم و نیروهای نظامی در مرزها مستقر هستند و رصد کامل در داخل و مرزها وجود دارد.

به گزارش فارس، رحمانی فضلی در بدو ورود به استان زنجان مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و دیگر مسوولان استان قرار گرفت.