تبریز به عنوان شهر منتخب هوشمند معرفی شد
تبریز به عنوان شهر منتخب هوشمند معرفی شد

دومین همایش شهر هوشمند زیر ساخت و فرصت های سرمایه گذاری ۱ و ۲  شهریور ماه سال‌ جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران با مشارکت وزارت کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطلات رادیویی، شرکت ارتباطات زیر ساخت و شهرداری های کشور برگزار شد. این […]

۶۰۳۳

دومین همایش شهر هوشمند زیر ساخت و فرصت های سرمایه گذاری ۱ و ۲  شهریور ماه سال‌ جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران با مشارکت وزارت کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطلات رادیویی، شرکت ارتباطات زیر ساخت و شهرداری های کشور برگزار شد.
این همایش با حضور داورانی به نمایندگی از استانداری ها، شهرداری ها و کمیته های علمی همایش به دعوت وزارت کشور، جهت بررسی وضعیت شهرهای مختلف کار خود ا آغاز کرد و در نهایت در رقابت تنگاتنگ، تبریز در سه محور زیر ساخت های اطلاعاتی و ارتباطی، مدیریت هوشمندسازی و اتوماسیون اداری به عنوان شهر منتخب از سوی هیات داوران معرفی شد. البته تبریز تنها شهری بود که در سه محور فوق و بخش نمایشگاه با کسب بیشترین امتیاز در بین شهرداری های کشور منتخب و معرفی شد این در حالی است که بقیه شهرها حداکثر در دو محور معرفی شدند.

تندیس و لوح تقدیر این همایش از سوی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس نصراله جهانگرد به دکتر صادق نجفی شهردار تبریز اهدا شد که مهندس رضا پاک نهاد، مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز به نمایندگی از شهردار تبریز لوح و تندیس را دریافت کرد.

۶۰۳۴
گفتنی است شهرداری تبریز با سخنرانی مهندس رضا پاک نهاد مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز، برگزاری نمایشگاه، پنل اصلی با موضوع متولی شهر هوشمند، ارایه مقاله توسط آرش تبریزی رییس اداره هوشمند سازی سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز، برگزاری پنل  چالش ها و راه کارکارهای تعامل پذیری توسعه شهر هوشمند در دومین همایش شهرهوشمند، زیر ساخت و فرصت های سرمایه گذاری حضور فعالی داشت.