به گزارش ایسنا در دیدار رده‌بندی وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد حسن رحیمی دارنده مدال طلا و نقره جهان به مصاف بونه رودریگز از کوبا رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با ضربه فنی از پیش رو بردارد و مدال برنز المپیک را از آن خود کند. رحیمی در حاللی که ۷ […]

به گزارش ایسنا در دیدار رده‌بندی وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد حسن رحیمی دارنده مدال طلا و نقره جهان به مصاف بونه رودریگز از کوبا رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با ضربه فنی از پیش رو بردارد و مدال برنز المپیک را از آن خود کند.

رحیمی در حاللی که ۷ بر صفر از رقیب پرقدرت کوبایی پیش بود، او را ضربه فنی کرد تا نشان دهد شایسته مدال طلا بوده و تنها روی غافلگیری مقابل پدیده کشتی ژاپن شکست خورده است.

رحیمی پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس گارنیک نادساکانیان از ارمنستان را با نتیجه ۱۳-۰ شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل ویکتور لبدوف روس و دارنده دو مدال طلا و دو مدال برنز جهان از روسیه با حساب ۶ بر ۱ پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل ری هیگوچی از ژاپن با حساب ۱۰ بر ۵ شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

دیگر نماینده ایران در روز نخست رقابت‌ها حسن یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم بود که تا ساعت ۲ بامداد برای کسب مدال طلای المپیک به مصاف آنوار گدویف از روسیه خواهد رفت.