به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، در این مطلب که بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدارجمعی از پاسداران سپاه حفاظت ولیّ امر و خانواده‌های آنان است آمده است؛ «همه باید تلاش کنیم، شما یک جور تلاش می کنید، من یک جور تلاش می کنم. خب، الحمدلله شما […]

به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، در این مطلب که بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدارجمعی از پاسداران سپاه حفاظت ولیّ امر و خانواده‌های آنان است آمده است؛
«همه باید تلاش کنیم، شما یک جور تلاش می کنید، من یک جور تلاش می کنم. خب، الحمدلله شما جوان هستید، تلاش تان هم آسان تر و هم موفق تر است. ما دیگر سنین پیری و در واقع به طور متعارف سنین بازنشستگی مان است. منتها ما بازنشستگی نداریم، ما تا آن دم آخر باید حرکت کنیم. لکن کار خودمان را می کنیم.
من به شما عرض بکنم، بنده همین روزهایی که الان در خدمت شما هستیم من کارم را از ساعت پنج صبح شروع می کنم. یعنی شروع کار من از ساعت پنج صبح است. بعد از نماز صبح می روم مشغول کار می شوم، تا بعد بیاییم و درس بگوییم، بعد برویم یک استراحتی بکنیم، باز مشغول کار بشویم تا ظهر و تا عصر و حالا تا هر وقت که بشود، تا شب.
الان هم که نزدیک ساعت ده است. بنده ساعت ده و ربع، ده و نیم معمولا دلم می خواهد بخوابم اگر بشود.
کار باید کرد برادران هرچه می توانید از این جوانی استفاده کنید، جوانانتان را هم تشویق کنید کار بزرگی در پیش دارید برای اداره این کشور، این کشور به شما جوان ها در آینده احتیاج دارد.»