قادر میزبانی با کسب جایگاه سی‌و‌یکم بهترین نتیجه تاریخ دوچرخه سواری کشورمان را در تایم تریل انفرادی جاده المپیک کسب کرد. سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران با ابراز رضایت از عملکرد قادر میزبانی در مسابقات تایم تریل انفرادی بازی های المپیک، گفت: حضور تنها دو ورزشکار آسیایی در این دوره از مسابقات نشان دهنده […]

قادر میزبانی با کسب جایگاه سی‌و‌یکم بهترین نتیجه تاریخ دوچرخه سواری کشورمان را در تایم تریل انفرادی جاده المپیک کسب کرد.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران با ابراز رضایت از عملکرد قادر میزبانی در مسابقات تایم تریل انفرادی بازی های المپیک، گفت: حضور تنها دو ورزشکار آسیایی در این دوره از مسابقات نشان دهنده جایگاه این رشته در آسیاست و به همین دلیل باید توقعات عادلانه باشد.

مصطفی چایچی، سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران بعد از اتمام مسابقه میزبانی در تایم تریل انفرادی بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو، اظهار داشت: میزبانی در مسیر دشوار و در این شرایط آب و هوایی عملکرد قابل قبولی داشت و از او راضی هستم.

وی ادامه داد: برترین های دنیای دوچرخه سواری به خصوص این ماده از کشورهای اروپایی هستند که با امکانات خوب، حضور در لیگ های معتبر و قراردادهای نجومی اختلاف بسیار فاحشی با ورزشکاران آسیا و ایران دارند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران تصریح کرد: در این مسابقه از بین حدود ۴۰ نفری که رکاب زدند، فقط میزبانی و نماینده قزاقستان آسیایی بودند که توانستند مسابقه را در زمان مجاز به پایان برسانند. حضور در این میدان بزرگ و قرار گرفتن در جمع برترین های دنیا خود برای دوچرخه سواری ایران افتخار است.

وی نتیجه قادر میزبانی را قابل قبول عنوان کرد و گفت: او ضمن اتمام مسابقات توانست ۳ نفر را پشت سر بگذارد که به نظر من کار بزرگی بود.