قلعه‌نویی:امیدوارم یادگار امام مثل نقش جهان نشود
قلعه‌نویی:امیدوارم یادگار امام مثل نقش جهان نشود

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پیکان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: روز خبرنگار را به حاضران به نشست امروز و افرادی که برای سلامت ورزش قلم می‌زنند تبریک می‌گویم. به دوستانی که با قلم آلوده و عمرو عاصی لطمه زدند جای تاسف دارد. خیلی‌ها خدا را در نظر […]

۱۳۹۴۱۲۱۲امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پیکان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: روز خبرنگار را به حاضران به نشست امروز و افرادی که برای سلامت ورزش قلم می‌زنند تبریک می‌گویم. به دوستانی که با قلم آلوده و عمرو عاصی لطمه زدند جای تاسف دارد. خیلی‌ها خدا را در نظر دارند که این باعث افتخار است. خدا به قلم قسم خورده است و باید خدا را در نظر گرفت در این صورت افکار شیطانی دور می‌شود.

وی افزود: ما در بازی گذشته از لحاظ نظم دفاعی و ایجاد مدیریت عملکرد خوبی داشتیم. متاسفانه ۴ امتیاز را از دست دادیم که این برای تراکتورسازی خوب نیست. برای ما بازی در تبریز یا آبادان نباید تفاوتی داشته باشد. باید قدرتمان را به حریف دیکته کنیم. ما از لحاظ تاکتیکی و بدنی به وضعیت بهتری رسیدیم و نسبت به قبل شرایط مناسب‌تری داریم.

سرمربی تراکتورسازی یادآور شد: در دیدار مقابل صنعت نفت در آن گرمای شدید بیش از ۴۰۰ پاس دادیم که بالای ۸۰ درصد این پاس‌ها سالم بود. ۶ موقعیت گل هم ایجاد کردیم. پیکان تیم با برنامه‌ای است و مجید جلالی سرمربی آن از مربیان خوب و استاد بنده است. تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس و استقلال بازی می‌کنند انگیزه زیادی دارند و حالا تراکتور هم به این دو تیم اضافه شده است. امیدوارم در این بازی به جدول بازگردیم.

وی در مورد میزبانی تیمش در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی عنوان کرد: این مسئله کار ما را سخت می‌کند. اگر باد در زمین یادگار با سرعت ۱۰ کیلومتر بوزد تاثیرش کمتر از همین شرایط در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی است. یکی از مشکلات ما نداشتن همین زمین است. امیدوارم با تلاشی که می‌شود ورزشگاه یادگار مثل نقش جهان نشود. در سال‌هایی که سرمربی سپاهان بودم چند هوادار در مسیر ورزشگاه فولادشهر جان خود را از دست دادند. در کل بازی سختی در پیش داریم. بازیکنانی که از لحاظ بدنی عقب بودند کم کم به آمادگی رسیدند.

قلعه‌نویی در مورد مصدومان تیمش عنوان کرد: محسن بنگر، مهدی شریفی و علیرضا رمضانی مصدومان ما هستند. شریفی قطعا بعد از تعطیلات یک ماهه به تیم اضافه می‌شود و بنگر هم کم کم به شرایط آمادگی می‌رسد. جایگزین او در تیم حضور دارد و تلاش زیادی می‌کند. علیرضا رمضانی هم پس از بررسی پزشکان شرایطش مشخص می‌شود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد خبری که مبنی بر معاوضه سروش رفیعی با یکی از بازیکنان پرسپولیس یا علیرضا نورمحمدی مطرح شده است، عنوان کرد: این حرف را از شما می‌شنوم. تا نیم‌فصل مسابقات زیادی باقی مانده و این سوالات درست نیست. شما دیدید که در بازی اول هم چه حرف‌هایی علیه تیم ما زدند و می‌خواهند از داخل به ما ضربه بزنند. فعلا در خدمت رفیعی هستیم و او دوست دارد در تبریز بماند. طرح این سوال درست نیست و می‌خواهند با این مسائل تیم را به هم بزنند. ۱۳ هفته باقی مانده آیا این سوال عقلانی است؟ از زمانی که من به تراکتورسازی آمدم برخی با شعارها، ناهارها و پول‌هایی که دادند قصد ضربه زدن به ما را داشتند اما موفق نشدند.

وی افزود: اکنون هم که دیدند تراکتور شرایط خوبی دارد این حرف‌ها را مطرح می‌کنند. نورمحمدی در سیاه‌جامگان بازی می‌کند و کار کارشناسی نکردند. قلم و میکروفن آلوده‌ای که می‌گویند همین است و خدا ان‌شاءالله همه را اصلاح کند. ۷-۸ سال است که روزنامه و سایت نمی‌‌خوانم. رفیعی بسیار با انگیزه تمرین می‌کند اما در حق این بچه ظلم شده است. او می‌توانست سربازی‌اش را در فجر پشت سر بگذارد چراکه در آنجا پولی وجود نداشت و می‌توانست سربازی‌اش را پشت سر بگذارد. به هر حال نباید رفیعی را با چوب دیگران بزنند.

قلعه‌نویی در ادامه خاطرنشان کرد: هر تیم برای مسابقه پیش رو برنامه و استراتژی خاص خودش را دارد. ما براساس توانایی خودمان برنامه‌ریزی می‌کنیم و به دنبال موقعیت‌سازی هستیم. همیشه گفتم باید با تیم میهمان طوری رفتار کرد که همراه با احترام باشد. به قول علی پروین بزرگ‌ترین قهرمانی ۵ روز در خاطره‌ها می‌ماند. اکنون چه کسی از قهرمانی پرتغال در اروپا حرف می‌زند. هواداران باید تیم را تشویق کنند و ما را تنها نگذارند. آنها یار اول ما هستند نه یار دوازدهم. برایم جای تعجب داشت که سکوها در بازی اول خالی بود. خود ما هم تجربه بازی در این شرایط را نداشتیم.

وی در مورد اینکه آیا دیدار هفته چهارم تیمش در ورزشگاه بنیان‌دیزل برگزار می‌شود اظهار داشت: ما در دیدار مقابل ماشین‌سازی میهمان هستیم و آنها هر جایی را که مشخص کنند به میدان می‌رویم. برای تبریز و آذربایجان این شرایط خوب نیست و امیدوارم با پیگیری‌هایی که می‌شود ورزشگاه یادگار مثل نقش جهان نشود.