این شرکت در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا شده است، حضور فعال دارد. در این نمایشگاه که از ۱۴ تا ۱۷ مرداد ماه سال‌جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۱٫۳۰ در سالن امیرکبیر برپا است شرکت‌های آب و فاضلاب شهری، شرکت آب منطقه‌ای، برق […]

این شرکت در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا شده است، حضور فعال دارد.

در این نمایشگاه که از ۱۴ تا ۱۷ مرداد ماه سال‌جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۱٫۳۰ در سالن امیرکبیر برپا است شرکت‌های آب و فاضلاب شهری، شرکت آب منطقه‌ای، برق و مخابرات و چندین شرکت از بخش خصوصی فعال در زمینه آب و تاسیسات آب و فاضلاب و برق حضور دارند.

در غرفه شرکت آب و فاضلاب آذربایجانشرقی واحدهای دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی، دفتر کنترل کیفیت آب، دفتر تحقیقات و دفتر مطالعات مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد و واحد امور مشترکان شرکت حضور فعال داشته و به سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهند.

در این نمایشگاه از اختراعات و دستگاه‌های مختلف از جمله سیستم قطع و وصل کنتور، قرائت آنلاین کنتور، سیستم حذف جلبک، سامانه قرائت از راه دور کنتورهای آب، سامانه صدور آنی قبض، کتب تالیف شده و همچنین مقالات مجلد شده در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در این نمایشگاه غرفه شرکت آب و فاضلاب استان با استقبال قابل توجهی از سوی بازدیدکنندگان مواجه است و به منظور فرهنگ‌سازی اقلام فرهنگی از جمله انواع بروشور، پوستر و کتابچه‌های نقاشی و داستان در خصوص مصرف بهینه آب در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌گردد.

همچنین برای فرهنگ‌سازی استفاده از اقلام کاهنده در مصرف آب ضمن توزیع بروشور این اقلام سرشیرهای کاهنده مصرف آب به صورت رایگان برای بازدیدکنندگان توزیع می‌گردد.