در تیراندازی به اتوبوس حامل خبرنگاران چینی در شهر ریودوژانیروی برزیل شش نفر کشته شدند. به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه “چاینا مورنینگ پست”، در تیراندازی به اتوبوس حامل خبرنگاران چینی در شهر ریودوژانیروی برزیل شش نفر کشته شدند. بر این اساس، اتوبوس حامل خبرنگاران چینی درحال عزیمت به دهکده المپیک در ریو […]

در تیراندازی به اتوبوس حامل خبرنگاران چینی در شهر ریودوژانیروی برزیل شش نفر کشته شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه “چاینا مورنینگ پست”، در تیراندازی به اتوبوس حامل خبرنگاران چینی در شهر ریودوژانیروی برزیل شش نفر کشته شدند.

بر این اساس، اتوبوس حامل خبرنگاران چینی درحال عزیمت به دهکده المپیک در ریو دو ژانیرو هدف تیراندازی قرار گرفت که در جریان آن شش نفر کشته شدند.

روزنامه صبح چین در این باره نوشت:  این حادثه چهارشنبه شب هنگام بازگشت خبرنگاران از پوشش خبری ورود تیم بستکبال چین به برزیل برای شرکت در مسابقات المپیک روی داد.

یک عضو هیئت چینی گفت: تیم ملی بستکبال چین در اتوبوس دیگری دور از محل وقوع حادثه تیراندازی بود.

برپایه این گزارش، در حمله به اتوبوس خبرنگاران در ریو دو ژانیرو، آسیبی به خبرنگاران وارد نشد اما ۶ نفر دیگر در جریان تیراندازی کشته شدند.

در آستانه افتتاح بازیهای المپیک در برزیل، مشکلات زیادی از جمله تلاش برای حمله و سرقت وسایل برای تیم های المپیک کشورها در برزیل روی داده است.

برچسب ها: المپیک ، چین ، خبرنگار ، ریو ، صراط