حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار داشت: عصر امروز جمعه پانزدهم مرداد ساعت ۱۷:۴۵ در جاده توریستی آذرشهر-قیرمیزی گل، حادثه ترافیکی به اپراتوری فوریت‌های پزشکی آذرشهر اعلام شد. وی ادامه داد: با اعلام گزارش برخورد خودرو سواری آردی با مسافرین کنار جاده و به‌دنبال آن برخورد با خودرو سواری پراید، ۴ […]

حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار داشت: عصر امروز جمعه پانزدهم مرداد ساعت ۱۷:۴۵ در جاده توریستی آذرشهر-قیرمیزی گل، حادثه ترافیکی به اپراتوری فوریت‌های پزشکی آذرشهر اعلام شد.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش برخورد خودرو سواری آردی با مسافرین کنار جاده و به‌دنبال آن برخورد با خودرو سواری پراید، ۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

حسینقلی‌زاده گفت: تکنسین‌های پایگاه‌های آذرشهر، گوگان، ممقان و شیرامین و همچنین پایگاه امداد و نجات هلال احمر پس از بررسی صحنه حادثه و رسیدگی به وضعیت مصدومان، هشت نفر را با اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان آذرشهر انتقال دادند.

وی ادامه داد: به علت شدت حادثه ۳ نفر از مصدومان در بیمارستان فوت کردند و ۵ نفر دیگر پس از انجام اقدامات درمانی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال داده شدند.

مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث تلخ و دردناک جلوگیری می‌کند.