امروز عصر قبل از دیدار استقلال و صنعت نفت اولین تیزر تبلیغاتی علی دایی پخش می‌شود. به گزارش خبرآنلاین؛ به گفته علیرضا بابایی مدیر عامل گرو ه تبلیغاتی ایده ایستا و مشاور تبلیغات علی دایی از امروز قرار است تیزر علی دایی که قبلا بیلبوردهای آن در سطح شهر با طراحی جالبی به معرفی یک […]

امروز عصر قبل از دیدار استقلال و صنعت نفت اولین تیزر تبلیغاتی علی دایی پخش می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ به گفته علیرضا بابایی مدیر عامل گرو ه تبلیغاتی ایده ایستا و مشاور تبلیغات علی دایی از امروز قرار است تیزر علی دایی که قبلا بیلبوردهای آن در سطح شهر با طراحی جالبی به معرفی یک مجتمع اداری پرداخته است برای اولین بار از شبکه سه سیما پخش شود.
مشاور تبلیغات علی دایی افزود: دور اول پخش تیزرهای تبلیغاتی از فردا قبل از بازی پرسپولیس و شنبه قبل از اخبار ۲۰:۳۰ در شبکه دو می توانید شاهد هنر نمایی افتخار فوتبال ایران در عرصه و صنعت تبلیغات باشید.
وی در خصوص چگونگی حضور دایی در این تیزر و مبلغ قرار داد وی گفت : قطعا در این چند سال حجم زیادی از کمپانی ها و برند ها و مجموعه ها و شرکت ها برای سفیر برند شدن و یا همکاری تبلیغاتی با علی دایی مراجعه و مذاکره کردند که با توجه به در نظر گرفته شدن موارد بسیاری مثل موضوع و ماهیت محصول و یا رقم میزان قرار داد این توافق صورت نمی گرفت. چرا که می بایستی اصول تبلیغاتی برای شخصیت کاملا لحاظ و سنجیده شود و شان چهره ای بین المللی مثل علی دایی در نظر گرفته شود.
وی با امتناع از اعلام رقم توافقی تبلیغاتی علی دایی با مجتمع اداری گفت: علی دایی به راحتی سفیر و یا رول مدل تبلیغاتی هر محصول و مجموعه ای نمی شود و قطعا با تیم های کارشناسی مختلف و با وسواس خاصی پیشنهادات را بررسی می کنیم و باید بگویم نوع همکاری ایشان با این پروژه کمی متفاوت به یک پروژه صرفا تبلیغاتی است و به نوعی مشارکتی است. دایی در این مجموعه شریک است و به نوعی محصول خود را تبلیغ می کند و نباید وی را صرفا سفیر یا چهره تبلیغاتی این مجموعه دانست.