از هر پنج خانوار ایرانی یک خانوار بیکار است
از هر پنج خانوار ایرانی یک خانوار بیکار است

ابوالفضل سهل‌آبادی ظهر امروز در جمع صنعتگران اظهار داشت: خداوند نعمت کاملی را در ارتباط با مدیریت استان نصیب آذربایجان‌شرقی کرده که امیدواریم بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم. وی افزود: در شورای گفت‌و‌گوی بخش خصوصی و دولت زمانی که گزارش استان آذربایجان‌شرقی را ارائه می‌دادند بنده به عنوان تولیدکننده به خود بالیدم و امیدوارم […]

ابوالفضل سهل‌آبادی ظهر امروز در جمع صنعتگران اظهار داشت: خداوند نعمت کاملی را در ارتباط با مدیریت استان نصیب آذربایجان‌شرقی کرده که امیدواریم بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

وی افزود: در شورای گفت‌و‌گوی بخش خصوصی و دولت زمانی که گزارش استان آذربایجان‌شرقی را ارائه می‌دادند بنده به عنوان تولیدکننده به خود بالیدم و امیدوارم همه استان‌ها در بحث تولید اینگونه مدیریت شوند.

سهل‌آبادی اذعان داشت: در کشوری که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور آن بیشتر تمرکز خود را برای تقویت تولید قرار داده‌اند جای ناامیدی برای فعالان عرصه تولید نباید وجود نداشته باشد و ما کم نخواهیم آورد و خود را سربازان جبهه اقتصادی کشور می‌دانیم.

رئیس خانه صنعت و معدن ایران خاطرنشان کرد: اقتصادی می‌تواند مقاوم باشد و فرمان رهبری را به ظهور برساند که بتواند صادرات باشد؛ ولی با نرخ بهره بانکی نمی‌توانیم رقابت صادراتی داشته باشیم و با نگه داشتن نرخ ارز به جایی نمی‌رسیم.

این فعال اقتصادی اذعان داشت: در شرایط پیش آمده تمام تقصیرها گردن ما نبود و نباید تمام جرائم را به عهده صنعت قرار دهیم.

 وی اضافه کرد: دولت‌ها وقتی دچار بحران می‌شوند باید به صنعت کمک کنند؛ به طوری که در آمریکا ۲ هزار میلیارد دلار به سه کارخانه ماشین‌سازی دادند تا به تولید برگردد.

سهل‌آبادی تصریح کرد: کمر ما شکست و بهره مرکب ما را بیچاره کرده و جرائم آن ما را از پا در آورده است؛ بانک‌ها برای تسهیلاتی که می‌پردازند سپرده‌گذاری می‌طلبند؛ ما هیچ وقت دست از کار نمی‌کشیم اما این بهره یک جایی باید کنار گذاشته شود، لااقل فریز شود.

وی ادامه داد:کل زنان شریف و غیور این کشور که ثابت کردند در مقاطع مختلف در کنار مردان و دوشادوش آنها هستند چرا باید تنها ۱۱ درصد اشتغال را داشته باشند.

این فعال اقتصادی گقت: از هر پنج خانوار یک خانوار بیکار است.