همایش پیاده روی خانوادگی در ائل گلی تبریز
همایش پیاده روی خانوادگی در ائل گلی تبریز

محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش روز جمعه – ۱۵ مرداد ماه – از ساعت هفت صبح در مسیر جاده ائل گلی بطرف پارک تاریخی ائل گلی پارکینگ شماره یک جنب سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز برگزار می‌شود. حسن زاده تاکید کرد: مدیریت شهری برای تحقق ورزش همگانی با […]

محمدحسین ح۸۹۹۳۳سن زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش روز جمعه – ۱۵ مرداد ماه – از ساعت هفت صبح در مسیر جاده ائل گلی بطرف پارک تاریخی ائل گلی پارکینگ شماره یک جنب سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز برگزار می‌شود.

حسن زاده تاکید کرد: مدیریت شهری برای تحقق ورزش همگانی با سایر دستگاه های مرتبط و مسئول در تعامل است تا فرهنگ ورزش را در زندگی روزمره مردم به ویژه قشر جوان نهادینه کند.

وی با بیان اینکه بخشی از سلامت جامعه با توسعه ورزش همگانی محقق می‌شود، گفت: سازمان پار‌ک‌ها و فضای سبز تبریز همواره در پی ایجاد زمینه های مناسب برای ورزش های مختلف در پارک‌ها و مخصوصا پارک بزرگ ائل گلی بوده است.

مدیرعامل سازمان پار‌ک‌ها و فضای سبز تبریز این سازمان را همراه سازمان ورزش و جوانان استان قلمداد کرد و افزود: برگزاری مداوم ورزش های همگانی مثل پیاده روی خانوادگی در ائل گلی، قایقرانی، مسابقات سه گانه، گلف و…توسط سازمان پارکها و فضای سبز تبریز ، بخشی از اقدامات و فعالیت های این سازمان در اشاعه ورزش است.

وی با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در همایش‌های بزرگ همگانی، نشان از اهمیت ورزش در زندگی مردم است، تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات اساسی و اصولی در ورزش شهروندی انجام گرفته که موجب ترغیب مردم به ورزش شده است و برگزاری همایش‌های همگانی و همچنین جشنواره‌های متنوع ورزشی در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی است که بایستی پررنگ‌تر باشد.

گفتنی است، در این همایش بزرگ به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی از قبیل کمک هزینه عتبات عالیات، سکه بهار آزادی و دوچرخه اهداء خواهد شد.