اجرای حکم خلع‌ید از عرصه نمایشگاه بین‌المللی تبریز
اجرای حکم خلع‌ید از عرصه نمایشگاه بین‌المللی تبریز

داور نامدار تبعیت از قانون را کلید حل مشکلات و طریق منطقی رفع اختلافات دانست. وی افزود: براساس رای قطعی دادگاه مکلف به اجرای حکم خلع ید از عرصه نمایشگاه بین‌المللی تبریز بودیم که با هماهنگی مقامات قضایی رای دادگاه اجرا شد. نامدار گفت: موضوع قلع و قمع اعیانی‌های نمایشگاه بین‌المللی تبریز شایعه است و رای دادگاه […]

داور نامدار تبعیت از قانون را کلید حل مشکلات و طریق منطقی رفع اختلافات دانست.

وی افزود: براساس رای قطعی دادگاه مکلف به اجرای حکم خلع ید از عرصه نمایشگاه بین‌المللی تبریز بودیم که با هماهنگی مقامات قضایی رای دادگاه اجرا شد.

نامدار گفت: موضوع قلع و قمع اعیانی‌های نمایشگاه بین‌المللی تبریز شایعه است و رای دادگاه ناظر به عرصه نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه موضوع اختلاف بر سر مالکیت اراضی نمایشگاه بین المللی تبریز به سال‌های گذشته برمی‌گردد؛ افزود: پس از طی مراحل رسیدگی و صدور حکم قطعی در مراجع قضایی، عرصه نمایشگاه جزو اراضی ملی و متعلق به دولت شناخته شده ولی اعیانی‌های احداثی متعلق به نمایشگاه است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به عزم مدیریت عالی استان، دستگاه قضایی و وزارت جهاد کشاورزی برای حل مشکل پیش آمده، افزود: سعی‌مان بر این است که مطابق قانون و مقررات حاکم با اخذ حقوق دولتی مشکل نمایشگاه را حل و شاهد از سرگیری فعالیت‌های حرفه‌ای نمایشگاه برای توسعه صنعت و بازرگانی استان باشیم به ویژه اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و تجارت داخلی در دستور کار کلیه ارکان نظام قرار دارد.