گردهمایی رسانه ای نمایندگان ملت در شبکه استانی سهند
گردهمایی رسانه ای نمایندگان ملت در شبکه استانی سهند

 در این برنامه فرصتی فراهم شد تا نمایندگان استان ضمن ارائه گزارش عملکرد ، اولویت های کاری استان ، نیازها و مشکلات فراروی توسعه و راهکارهای عملی آنها را بررسی کنند . ضرورت تحکیم روابط بین مجلس با سایر قوا ، اقتصاد مقاومتی ، کلیات بودجه ، دریاچه ارومیه ، بیان دغدغه‌های حوزه‌های انتخابیه ، […]

IMG_0162 در این برنامه فرصتی فراهم شد تا نمایندگان استان ضمن ارائه گزارش عملکرد ، اولویت های کاری استان ، نیازها و مشکلات فراروی توسعه و راهکارهای عملی آنها را بررسی کنند .

ضرورت تحکیم روابط بین مجلس با سایر قوا ، اقتصاد مقاومتی ، کلیات بودجه ، دریاچه ارومیه ، بیان دغدغه‌های حوزه‌های انتخابیه ، توجه به تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا ، بیکاری ، تورم ، مسائل کشاورزی ، طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی استان ، توجه به صنعت گردشگری ، کارآفرینی ، اشتغال ، استراتژی‌ها و جایگاه جغرافیایی استان با توجه به ظرفیت‌های خاص ، نگاه ویژه فرهنگی و اقتصادی به این خطه از میهن اسلامی ، توجه به مشکلات صنایع مادر و بنگاههای زودبازده ، تقویت امور زیربنایی و راه‌های مواصلاتی ، توجه به مشکلات توسعه‌ای ، مسایل زیرساختی ، صنعتی ، بهداشت و درمان ، محیط زیست ، راهسازی و … از موضوعاتی بود که در این برنامه ۱۲۰ دقیقه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت .  

در این گردهمایی رسانه ای که دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و دکتر سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور داشتند ، دکتر محمد حسین فرهنگی گفت : امروز ما نمایش وحدت و هماهنگی و همدلی را داشتیم و همچنین همایشی برای آشنایی مردم با منتخبان خود بود و این آشنایی اولیه باید به صورت تجزیه شده ، هم منطقه ای هم به صورت موضوعی باید استمرار منسجمی داشته باشد .

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی افزود : ارتباط متقابل بین مسئولان و نمایندگان و همچنین انعکاس دیدگاهها و اقداماتی که آنها انجام می دهند مسلماً نتایج خوب و مناسبی را به دنبال خواهد داشت .  

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم در این گردهمایی رسانه ای نمایندگان گفت : اعتقاد ما بر این است که رسانه همانند مجلس ، خانه ملت است و این دو خانه ملت باید در کنار هم تعامل بیشتری برای خدمت به مردم عزیز را داشته باشند .

سید محسن لطیفی افزود : خوشبختانه انسجامی که در نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان است این نوید را می دهد که در این دوره کارهای خوبی در استان انجام خواهد گرفت .

وی خاطر نشان کرد : رسانه بهترین پل ارتباطی برای تعامل موثر و هدفمند بین مردم و نمایندگان است و ما سعی خواهیم کرد ضمن استفاده از نظرات کارشناسی نمایندگان ، از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرده و در طول سال برنامه هایی را به صورت روتین تهیه و پخش کنیم .  

این برنامه به تهیه کنندگی مهدی گوهریان و کارگردانی مجید جدی ، روز پنجشنبه هفتم مرداد ماه ساعت ۲۱ از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی پخش خواهد شد .

روح الله دهقان نژاد مجری ، رشیدی دستیار تهیه ، ساجدی و میرزایی صدابرداران ، نوروزی تبک و پورفرج تصویربرداران این برنامه بودند .

لازم به ذکر است این برنامه ، اولین برنامه حضور منتخبین مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در برنامه های صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی بود .