امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت:‌ بازی از نظر نتیجه اصلا خوب نبود ولی از نظر کیفیت در دقایقی خوب بودیم و اینکه توانستیم چند موقعیت بالای ۸۰ درصد به وجود بیاوریم، نشان دادیم که تیم خوبی هستیم.   وی افزود: تیم استقلال خوزستان دو توپ روی دروازه […]

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت:‌ بازی از نظر نتیجه اصلا خوب نبود ولی از نظر کیفیت در دقایقی خوب بودیم و اینکه توانستیم چند موقعیت بالای ۸۰ درصد به وجود بیاوریم، نشان دادیم که تیم خوبی هستیم.

 

وی افزود: تیم استقلال خوزستان دو توپ روی دروازه ما آورد که هر دوی آن‌ها تبدیل به گل شد و این موضوع مشکلی است که از سال گذشته در تیم ما وجود دارد و باید فکری در این خصوص بکنیم. اخباری هیچ واکنشی آن دو موقعیت نداشت. در مجموع از بازی بازیکنان راضی هستم ولی می‌توانستیم با دو سه گل اختلاف پیروز شویم.

قلعه‌نویی تاکید کرد:‌ آینده خوبی برای تراکتور می‌بینم و در دقایقی از بازی نشان دادیم که می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود.

 

وی بیان کرد: جا دارد از مدیریت هتل پارس تبریز یک تشکر ویژه کنم که همیشه درهای این هتل را برای تیم تراکتور باز گذاشتند.

 

سرمربی تراکتورسازی گفت: وقتی تیمی در زمین تمرینی بازی کند، این موضوع باعث می‌شود که بازیکنان انگیزه لازم را نداشته باشند و امیدوارم تا بازی با پیکان زمین چمن ورزشگاه یادگار امام درست شود و بتوانیم در این ورزشگاه به میدان برویم.

 

قلعه‌نویی بیان کرد: امروز با تیم قهرمان فصل گذشته بازی کردیم و بازیکنان این تیم از اعتماد به نفس بالاتری نسبت به سال گذشته برخوردار بودند و فکر می‌کنم دروازه‌بان تیم استقلال خوزستان بهترین بازیکن میدان بود و این از شانس تیم ماست که مقابل هر تیمی قرار می‌گیریم، روز خوب دروازه‌بان آن تیم می‌شود.