سازمان ورزش شهرداری از اهداف پیش‌بینی شده منحرف شده است/ تیم‌داری شهرداری در این شرایط مالی تعجب برانگیز است
سازمان ورزش شهرداری از اهداف پیش‌بینی شده منحرف شده است/ تیم‌داری شهرداری در این شرایط مالی تعجب برانگیز است

فریدون بابایی اقدم عنوان کرد: سیاست اعلامی توسط سازمان ورزش شهرداری طی سه سال اخیر تأکید بر ورزش همگانی، تقویت زیرساخت‌های ورزشی و توسعه سرانه‌های ورزشی می‌باشد و این مباحث همواره مورد تأکید شورای شهر تبریز هم بوده است. وی با عنوان اینکه سازمان ورزش از برنامه‌هایش دور شده و تمام هم و غمش تیم […]

۸۸۹۳۸فریدون بابایی اقدم عنوان کرد: سیاست اعلامی توسط سازمان ورزش شهرداری طی سه سال اخیر تأکید بر ورزش همگانی، تقویت زیرساخت‌های ورزشی و توسعه سرانه‌های ورزشی می‌باشد و این مباحث همواره مورد تأکید شورای شهر تبریز هم بوده است.

وی با عنوان اینکه سازمان ورزش از برنامه‌هایش دور شده و تمام هم و غمش تیم داری حرفه‌ای در فوتبال است، گفت: با راهیابی ماشین سازی به لیگ برتر، تجربه تلخ تیم‌داری شهرداری تبریز طی سال‌های گذشته بار دیگر در حال رقم خوردن است.

این عضو شورای شهر تبریز یادآور شد: حدود دو سال از تخریب برخی میادین خاکی نظیر شهید موسی نژاد (دیهیم سابق) و پاس در قلب مناطق محروم تبریز می‌گذرد که به دلیل کمبود منابع مالی، چمن مصنوعی چنین زمین‌های خاکی احداث نشده است، اما در سوی دیگر ۱٫۵ میلیارد تومان با یک بازیکن مصدوم قراداد منعقد می‌شود! با این پول‌های میلیاری چندین زمین ورزشی برای مردم مناطق محروم می‌توان ساخت.

وی تأکید کرد: تبریز مهد فوتبال است و مطمئنأ با ایجاد امکانات ورزشی، استعدادهای زیادی در این شهر شکوفا می‌شود.

بابایی اقدم ادامه داد: هرچند حمایت از تیم ریشه دار ماشین سازی در شرایط بحرانی تیم در سال گذشته اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر بود، لیکن تیم‌داری شهرداری تبریز به عنوان تنها کلانشهر کشور در شرایط رکود مالی فعلی به خودی خود قابل بحث و تعجب برانگیز است.

این عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: عدم شفافیت و تبدیل شدن سازمان ورزش شهرداری به حیات خلوت برخی افراد، معطل ماندن پروژه‌های مربوط به زیرساخت‌های ورزشی و عدم نظارت بر این فرایند، محدود شدن عملکرد سازمان به تیم‌های فوتبال و غفلت از سایر ورزش‌ها جای سوال دارد که انتظار می‌رود سازمان ورزش گزارش دقیق و کاملی را از عملکرد خود به نمایندگان مردم در صحن شورای اسلامی شهر ارائه کرده و در رفع ابهامات موجود تلاش کند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه دیرینه به تیم ماشین سازی داشته و موفقیت این تیم آرزوی مان است، لیکن حرف بنده با عملکرد سازمان ورزش است.