افشای سخنان غیرعلنی اعضای شورای شهر تبریز/ روایت هوش استراتژیک شورا!
افشای سخنان غیرعلنی اعضای شورای شهر تبریز/ روایت هوش استراتژیک شورا!

محمدحسین جعفری با اشاره به سخنرانی ۲۲ فروردین‌ماه خود اظهار داشت: سخنرانی بنده برای کنترل سیستم به مذاق برخی خوش نیامد ولی دیدیم که امام‌جمعه موقت تهران گفت «در کشور هم بودجه زیاد است هم دزد». وی ادامه داد: منظور هجمه واردکردن به شخص خاصی نیست و سخنان ما از روی ادای تکلیف و انجام‌وظیفه […]

۱۳۹۵۰۱۲۲۰۰۰محمدحسین جعفری با اشاره به سخنرانی ۲۲ فروردین‌ماه خود اظهار داشت: سخنرانی بنده برای کنترل سیستم به مذاق برخی خوش نیامد ولی دیدیم که امام‌جمعه موقت تهران گفت «در کشور هم بودجه زیاد است هم دزد».

وی ادامه داد: منظور هجمه واردکردن به شخص خاصی نیست و سخنان ما از روی ادای تکلیف و انجام‌وظیفه است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تبریز  بابیان آنکه در فضای آلوده  مسئولین سالم نیز زیر سؤال می‌روند به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۷۵ اشاره و تصریح کرد: این مسئله برازنده نظام جمهوری اسلامی نیست که در فضای مجازی مطالبی مطرح می‌شود که دشمن نیز از این منفذ فضای مجازی به ما آسیب خواهد زد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با هوشیاری تمام در فرمایشاتی با عنوان عبرت‌های عاشورا، دنیاپرستی و شیرین شدن دنیا در زیر زبان مسئولین تذکر دادند؛ ایشان خواص را به دو گروه دنیاپرست و اهل حق تقسیم کردند و تأکید کردند که پول، شهوت و شهرت بر اراده انسان سوار می‌شود و نمی‌گذارد که شخص به‌موقع و صحیح موضع‌گیری کند.

جعفری تأکید کرد: همه ما باید بدانیم که خواص هستیم و بر چه جایگاهی نشسته‌ایم و اگر امروز شورای شهر ما می‌طلبد که وظیفه خود را انجام دهیم، باید به‌دور از منفعت‌طلبی و خودخواهی این کار را صورت دهیم.

این عضو شورای شهر با اشاره به سخنان اعضای شورا در جلسات غیرعلنی گفت: در جلسه غیرعلنی مباحث مهمی میان اعضای شورای شهر مطرح می‌شود که بنده پرده‌ای از آن‌ها را برایتان بازگو می‌کنم.

او افزود: اعضای شورا می‌گویند سه سال سرمان را به هبه و به جان هم انداختن اعضای شورا و اینکه چه کسی بیشتر امتیاز گرفت مشغول کردند و آن را هوش استراتژیک نامیدند.

نایب رئیس شورای شهر تبریز تأکید کرد: در سه سال گذشته رکورددار ترک تشریفات شده‌ایم، ایجاد ساختارهای غیرقانونی و عدم ارزشیابی عملکردها،  و هزینه‌های جاری اضافی از مسائل این سه سال است.

وی با اشاره به موضوع پروژه آذربایجان گفت: پروژه آذربایجان نمی‌دانیم چگونه به آتیه شهر داده‌ شده و پروژه‌های غیرضروری زیادی انجام‌شده است و متأسفانه مطالعه و اجرا به شرکت‌های دیگری داده می‌شود در صورتیکه نیروهای مجرب فراوانی در شهرداری وجود دارد.

جعفری به بحث سیستم آیتا اشاره کرد و گفت: آیتا خوشبختانه جمع‌آوری‌شده ولی مسئله هزینه‌هایی که دریافت کرده‌اند جای بررسی دارد.