بازیگر زن کلاه پهلوی به GEM پیوست +عکس
بازیگر زن کلاه پهلوی به GEM پیوست +عکس

عصر ایران نوشت: خبرها حاکی از آن است که حنانه شهشهانی بازیگر سریال کلاه پهلوی که دو سال قبل تصاویر نیمه برهنه خود را منتشر کرده بود، به شبکه GEM پیوست. مدتی است که به عشق رسیدن به سراب طراحی شده توسط عوامل خارجی برخی از بازیگران زن بعد از کشف حجاب به اعضای شبکه […]

حنانه-شهشهانی-۴عصر ایران نوشت: خبرها حاکی از آن است که حنانه شهشهانی بازیگر سریال کلاه پهلوی که دو سال قبل تصاویر نیمه برهنه خود را منتشر کرده بود، به شبکه GEM پیوست.

مدتی است که به عشق رسیدن به سراب طراحی شده توسط عوامل خارجی برخی از بازیگران زن بعد از کشف حجاب به اعضای شبکه جم در ترکیه می پیوندند ، هرچند هنوز آثاری که وعده های پخش آن داده شده بود از هیچ کدام از بازیگران ایرانی دیده نشده است اما فریب خوردگی ها در بین برخی از بازیگران کم رنگ در سینمای ایران آن ها را به اهدافشان نزدیک می کند . حنانه شهشهانی که جنجال هایی تحت عنوان هک صفحه شخصی اش بعد از یک سری انتشار تصاویر بدون حجاب منتشر شد بار دوم به صورت علنی اقدام به کشف حجاب کرد و پناهندگی آمریکا را هدف مسیر تاریک خود معرفی کرد . حالا بعد از رمسی شدن آن خبر پیوستن او به شبکه جم هم اعلام شد.