علی طاحونی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و خانه باغ در سطح شهرستان مرند، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. وی تصریح کرد: مأموران در تحقیقات پلیسی، چهار نفر سارق احشام و خانه باغ را که به‌صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت می‌کردند دستگیر کردند. فرمانده انتظامی […]

علی طاحونی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و خانه باغ در سطح شهرستان مرند، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران در تحقیقات پلیسی، چهار نفر سارق احشام و خانه باغ را که به‌صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت می‌کردند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند اظهار کرد: سارقان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۳۰ فقره سرقت احشام و خانه باغ در سطح شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی روانه زندان شدند.

طاحونی از دامداران خواست در نگهداری احشام خود کوشا باشند و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده و در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و انتقاد از عملکرد پلیس مراتب را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.