فرهنگی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی شد/ امینی سخنگو شد
فرهنگی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی شد/ امینی سخنگو شد

سیدحمزه امینی نماینده مردم هشترود که در انتخابات مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی به عنوان سخنگوی مجمع نمایندگان انتخاب شد،  اظهار داشت: در نخستین جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عنوان رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی انتخاب شد. وی افزود: در این انتخابات محمد […]

سیدحمزه امینی نماینده مردم هشترود که در انتخابات مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی به عنوان سخنگوی مجمع نمایندگان انتخاب شد،  اظهار داشت: در نخستین جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عنوان رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

وی افزود: در این انتخابات محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد به عنوان نایب رئیس و معصومه آقاپور نماینده مردم شبستر به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند.

امینی اضافه کرد: نخستین جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی امروز در محل مجلس شورای اسلامی استان برگزار و انتخابات برگزار شد.

آذربایجان‌شرقی با ۱۳ حوزه انتخابیه در مجلس ۱۹ کرسی دارد اما با توجه به ابطال انتخابات اهر و هریس از سوی شورای نگهبان و فوت محمدحسین حسین‌زاده منتخب مردم مراغه در اردیبهشت بر اثر تصادف در حال حاضر ۱۷ نماینده از استان در مجلس حضور دارند.

فارس