افزایش ۶٫۴ درصدی طلاق در آذربایجان‌شرقی/ ثبت ۲ هزار طلاق
افزایش ۶٫۴ درصدی طلاق در آذربایجان‌شرقی/ ثبت ۲ هزار طلاق

علی جعفری‌آذر در تبریز از ثبت ۲ هزار و چهار واقعه طلاق در ۳ ماهه نخست امسال در آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: یک هزار و ۵۹۷ طلاق در مناطق شهری و ۴۰۷ طلاق در مناطق روستایی استان اتفاق افتاده است. وی بیشترین طلاق‌ها را در تبریز با یک هزار و ۱۱۱ واقعه، […]

علی جعفری‌آذر در تبریز از ثبت ۲ هزار و چهار واقعه طلاق در ۳ ماهه نخست امسال در آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: یک هزار و ۵۹۷ طلاق در مناطق شهری و ۴۰۷ طلاق در مناطق روستایی استان اتفاق افتاده است.

وی بیشترین طلاق‌ها را در تبریز با یک هزار و ۱۱۱ واقعه، مراغه ۱۴۱‌ مرند ۹۲، میانه ۹۲، اسکو ۸۹، بناب ۷۹ و اهر۷۵ واقعه اعلام کرد.

مدیرکل ثبت‌احوال آذربایجان شرقی تصریح کرد: شهرستان‌های عجب‌شیر، هریس، جلفا، ورزقان، چاراویماق، خداآفرین دفاتر ثبت طلاق ندارند.

وی از افزایش میزان ۶٫۴ درصدی میزان طلاق در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: میزان ثبت طلاق در بهار امسال در آذربایجان شرقی ۲ هزار و چهار واقعه بود درحالی‌که این آمار در همین مدت در سال گذشته یک هزار و ۸۸۴ بود.

جعفری‌آذر در ادامه به کاهش ۷ درصدی ازدواج در بهار امسال نیز اشاره کرد و گفت: ۱۰ هزار و ۴۹۶ واقعه ازدواج در آذربایجان شرقی ثبت‌شده که این آمار در همین مدت ۱۱ هزار و ۲۸۴ واقعه بود که ۷۸۸ ازدواج در استان کاهش‌یافته است.

فارس