شروع پلمپ موسسات آموزشی غیرمجاز در تبریز
شروع پلمپ موسسات آموزشی غیرمجاز در تبریز

طبق دستور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پیرو اخطارهای متعدد مبنی بر توقف فعالیت های آموزشی حقوقی غیرمجاز و عدم توجه موسسات غیر مجاز مستقر در استان و پیگیری دانشپذیران و دانشجویان پلمپ این موسسات در تبریز  آغاز شد. به گزارش اویاقلیق پلمپ موسسات غیرمجاز و غیرقانونی در شهر تبریز آغاز شد. وزارت علوم، […]

photo_2016-07-03_15-42-43

طبق دستور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پیرو اخطارهای متعدد مبنی بر توقف فعالیت های آموزشی حقوقی غیرمجاز و عدم توجه موسسات غیر مجاز مستقر در استان و پیگیری دانشپذیران و دانشجویان پلمپ این موسسات در تبریز  آغاز شد.

به گزارش اویاقلیق پلمپ موسسات غیرمجاز و غیرقانونی در شهر تبریز آغاز شد. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی ۵ ماهه گذشته پیگیر توقف فعالیت موسسات غیرمجاز در شهر تبریز بود که با همت اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان تبریز پلمپ این موسسات در تبریز شروع شد و روند اجرای پلمپ ادامه دارد.
لازم به توضیح است که دانشجویان عزیز با استعلام از دفتر نمایندگی وزارت علوم در تبریز (هیت نظارت واقع در دانشگاه تبریز شماره تماس : ۰۴۱۳۳۳۹۳۵۴۳ ) نسبت به ثبت نام در موسسات آموزشی مجاز استان اقدام نمایند تا دچار ضرر و زیان نشوند.

photo_2016-07-03_15-42-02