«هولوکاست‌سوزی» تبریزی‌ها با کاریکاتور در روز قدس
«هولوکاست‌سوزی» تبریزی‌ها با کاریکاتور در روز قدس

حسن میلانی اظهار داشت: نمایشگاه کاریکاتور با موضوع «هولوکاست»، آثار جشنواره بین‌‌المللی «هولوکاست» است که همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در استان و در مسیر راهپیمایی برپا می‌شود. وی ادامه داد: نمایشگاه فوق ابتدا به صورت خیابانی در مسیر راهپیمایی روز قدس به نمایش درخواهد آمد و بعد از […]

حسن میلانی اظهار داشت: نمایشگاه کاریکاتور با موضوع «هولوکاست»، آثار جشنواره بین‌‌المللی «هولوکاست» است که همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در استان و در مسیر راهپیمایی برپا می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه فوق ابتدا به صورت خیابانی در مسیر راهپیمایی روز قدس به نمایش درخواهد آمد و بعد از روز قدس به مدت ۱۰ روز در نگارخانه عمارت شهرداری تبریز برای بازدید عموم دایر خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه که آثار زیبایی در آن به نمایش گذاشته خواهد شد بازدید کنند.

میلانی اضافه کرد: چرا تاوان هولوکاست را باید مردم مظلوم فلسطین بدهند، در حالی که فلسطین هیچ نقشی در جنگ جهانی دوم نداشته است، اما سرزمین فلسطین را به عنوان تاوان جنگ اشغال می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: در غالب آثار ارائه شده بحث مردم فلسطین را نشان می‌دهد و سعی در نشان دادن چهره واقعی رژیم صهیونیستی و زیر سؤال بردن آزادی جعلی غربی دارند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: نمایشگاه کاریکاتور با موضوع «هولوکاست» توسط حوزه هنری آذربایجان‌شرقی و با همکاری روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کلانشهر تبریز برگزار می‌شود.