لایحه یکسان‌سازی وضعیت قراردادی کارکنان شهرداری، تقدیم شورا می‌شود
لایحه یکسان‌سازی وضعیت قراردادی کارکنان شهرداری، تقدیم شورا می‌شود

صادق نجفی در شورای مدیران شهرداری تبریز، اظهار داشت: با در نظر داشتن تغییراتی که در مورد چارت شهرداری تبریز، به تصویب و ابلاغ وزارت کشور رسیده، لایحه سامان‌‌دهی و تعیین‌تکلیف وضعیت استخدامی کارکنان کارمعین و تامین نیروی شهرداری تبریز به زودی در صحن علنی شورا مطرح خواهد شد. وی با تاکید بر اینکه ایجاد […]

صادق نجفی در شورای مدیران شهرداری تبریز، اظهار داشت: با در نظر داشتن تغییراتی که در مورد چارت شهرداری تبریز، به تصویب و ابلاغ وزارت کشور رسیده، لایحه سامان‌‌دهی و تعیین‌تکلیف وضعیت استخدامی کارکنان کارمعین و تامین نیروی شهرداری تبریز به زودی در صحن علنی شورا مطرح خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد انسجام ساختاری در وضعیت قراردادی کارکنان شهرداری، یک ضرورت محض است، گفت: بخش قابل‌توجهی از نیروهای شهرداری تبریز امروز، دارای یک ساختار سنتی هستند که این امر در تضاد با کارکردهای جدید مدیریت شهری است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: تغییر چارت ساختاری شهرداری تبریز، قطعا موجب ایجاد انگیزه کارکنان و افزایش کارایی و چابکی سیستم خواهد شد.

نجفی ابراز امیدواری کرد، با بررسی، تحلیل و تصویب این لایحه در صحن علنی شورای اسلامی، گام مهمی در انسجام و تقویت کمی و کیفی نیروی انسانی شهرداری تبریز برداشته شود.