پس از اعلام کناره‌گیری دیوید کامرون از سمت نخست وزیری انگلیس، بنگاه‌های شرط‌بندی در انگلیس بار دیگر دست به کار شدند. به گزارش “ولز آنلاین”، این بنگاه‌ها که اعضای آن به اصطلاح “بوکی‌ها” نام دارند، “بوریس جانسون”، شهردار سابق لندن را گزینه اصلی جانشینی وی می‌دانند. تارنمای ولز آنلاین نوشت: پس از اعلام نتایج شوک آور […]

پس از اعلام کناره‌گیری دیوید کامرون از سمت نخست وزیری انگلیس، بنگاه‌های شرط‌بندی در انگلیس بار دیگر دست به کار شدند.

به گزارش “ولز آنلاین”، این بنگاه‌ها که اعضای آن به اصطلاح “بوکی‌ها” نام دارند، “بوریس جانسون”، شهردار سابق لندن را گزینه اصلی جانشینی وی می‌دانند.

تارنمای ولز آنلاین نوشت: پس از اعلام نتایج شوک آور خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و اعلام استعفای کامرون، بوریس جانسون در فاصله چند دقیقه در صدر فهرست جانشینان وی قرار گرفت.

در این فهرست همچنین نام‌هایی چون: جرج آزبورن، ترسا می، مایکل گوو و استفان کرب دیده می شود.

نخست وزیر انگلیس در اولین واکنش پس از اعلام نتایج همه پرسی ملی در این کشور اعلام کرد: انگلیس به رهبر جدیدی نیاز دارد.

به گزارش میزان، دیوید کامرون گفت: من برای این رفراندوم مبارزه کردم و همیشه خواستار سعادتمندی کشورم بودم. از نتایج این همه پرسی و از همه کسانی که به این روند کمک کردند تشکر می کنم. مردم انگلیس مسیر متفاوتی را برای ادامه حضور در اروپا اتخاذ کرده اند. فکر می کنم برای من صحیح نباشد که ناخدا کشتی باشم که در مسیر متفاوتی ادامه راه خواهد داد. انگلیس به رهبر جدیدی نیاز دارد.