برنامه تمرینات تراکتورسازی در ۲ هفته آینده مشخص شد
برنامه تمرینات تراکتورسازی در ۲ هفته آینده مشخص شد

بازیکنان تیم تراکتورسازی در حالی از روز شنبه تمرینات آماده‌سازی خود برای لیگ شانزدهم را آغاز کردند که برنامه تمرینات آنان تا پیش از اردوی خارجی این تیم مشخص شد. تراکتورسازان که از عصر شنبه تمریناتشان را آغاز کرده بودند، تا روز چهارشنبه در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین خواهند کرد.آنان صبح‌ها […]

۱۳۹۴۰۴۲۳۱۸۱۸۱۱۸۹۹۵۶۹۹۰۰۴بازیکنان تیم تراکتورسازی در حالی از روز شنبه تمرینات آماده‌سازی خود برای لیگ شانزدهم را آغاز کردند که برنامه تمرینات آنان تا پیش از اردوی خارجی این تیم مشخص شد.

تراکتورسازان که از عصر شنبه تمریناتشان را آغاز کرده بودند، تا روز چهارشنبه در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین خواهند کرد.آنان صبح‌ها از ساعت ۱۱ به سالن بدن‌سازی می روند و از ساعت ۱۸:۳۰ بعد از ظهر در کمپ اختصاصی خود به تمرین با توپ خواهند پرداخت.

صبح پنجشنبه هفته جاری، تراکتورسازان تنها به سالن بدن‌سازی می‌روند و بعد از ظهر تمرین نمی‌کنند.همچنین تمرین روز جمعه تراکتورسازان نیز به طور کامل تعطیل است تا آنان پس از استراحتی مضاعف، وارد هفته دوم تمریناتشان شوند.

از هفته دوم اما، تراکتورسازان دیگر به سالن وزنه نخواهند رفت و به جای بدن‌سازی، تمرین صبح خود را از ساعت ۱۱ انجام خواهند داد و تمرین بعد از ظهر آنان نیز طبق برنامه، از ساعت ۱۸:۳۰ در کمپ اختصاصی باشگاه تراکتورسازی برگزار خواهد شد.