قلعه‌نویی و آجرلو به بازیکنان تراکتورسازی چه گفتند؟
قلعه‌نویی و آجرلو به بازیکنان تراکتورسازی چه گفتند؟

امیر قلعه نویی و مصطفی آجرلو پس از تمرین روز یکشنبه تیمش در جمع سرخ پوشان تبریزی حاضر شدند و با بازیکنان این تیم صحبت کردند. در این جلسه ابتدا آجرلو خطاب به بازیکنان گفت: برای گفتن خسته نباشید در جمع شما حاضر شدم و می‌دانم که خسته هستید. امروز به دیدار شما آمدم تا […]

۸۷۳۰۳tامیر قلعه نویی و مصطفی آجرلو پس از تمرین روز یکشنبه تیمش در جمع سرخ پوشان تبریزی حاضر شدند و با بازیکنان این تیم صحبت کردند. در این جلسه ابتدا آجرلو خطاب به بازیکنان گفت: برای گفتن خسته نباشید در جمع شما حاضر شدم و می‌دانم که خسته هستید. امروز به دیدار شما آمدم تا بگویم که برای رسیدن به قهرمانی ۸، ۹ هفته بیشتر زمان لازم نداریم.


وی افزود: همه شما به‌خوبی می‌دانید که فوتبال حرفه‌ای یعنی استراحت، تمرین و یک مسابقه با شور و تلاش فراوان برای کسب برد و امیدواریم از همین ابتدا امتیازات لازم برای قهرمانی را کسب کنیم. انتظارم این است که بهترین تیم فنی ایران محسوب شوید و قهرمان شایسته لقب گیرید که این قهرمانی را به مردمان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و تمامی ترک‌ زبانان کشور تقدیم کنید.


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من هم به‌نوبه خودم تلاش می‌کنم یک باشگاه حرفه‌ای داشته باشیم، هرچند که در کوتاه‌مدت به این مهم نمی‌توان دست‌یافت ولی ما تمامی تلاشمان را به کار می‌گیریم. من وظیفه سختی داشتم که بهترین مربی ایران را برای شما بیاورم و شبانه‌روزی تلاش کردیم تا بهترین بازیکنان ایران را جذب کنیم و الان خیالم راحت است و باید به دنبال کارهای مدیریتی بروم. ما بهترین‌ها را تقدیم مردم آذربایجان کردیم و می‌خواهم فوتبالی بازی کنید که لذت ببرند.

وی در ادامه خطاب به بازیکنانش گفت: پیرو صحبت‌های آقای آجورلو باید اشاره کرد که  آدم‌های بزرگ هدف‌های بزرگی دارند و شما آدم‌های بزرگی هستید. سال گذشته نیز ما می‌توانستیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم و در حال حاضر هر تیمی آرزو دارد تک‌تک شما را در اختیار داشته باشد.


قلعه‌نویی اضافه کرد: سردار آجورلو امتحان خود را درگذشته پس داده است و ورزشگاه دستگردی باقیات‌صالحاتی بود که ایشان بر جای گذاشت. تیم مدیریتی اگر جلوتر از ما نباشد عقب‌تر از ما نیست و تلاش زیادی برای موفقیت تیم به کار می‌گیرد.


سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: همه این تلاش‌ها منوط به این است که در زمین مسابقه پیروز باشیم و شما دیدید که هواداران پس از بازی النصر چگونه تیم را تشویق کردند و این نشان‌دهنده فهم فوتبالی آن‌هاست. من از الان به این فکر می‌کنم که کدام ۱۱ نفر را در ترکیب قرار دهم و واقعیت فوتبال این است که باید در زمین مسابقه ریاضت بکشیم و برای کسب موفقیت بدویم و خسته نشویم. آجورلو در پاس نشان داده که مدیری با عملکرد عالی است و ان‌شاءالله خدا و اهل‌بیت هم کمک می‌کند که شرمنده مردم نشویم و به خواسته‌هایمان برسیم.