اسدی: به دنبال قرار گرفتن در بین ۶ تیم برتر لیگ هستیم
اسدی: به دنبال قرار گرفتن در بین ۶ تیم برتر لیگ هستیم

مرتضی اسدی در پاسخ به این سوال که وضعیت گسترش فولاد تبریز را برای فصل پیشرو چطور می‌بیند، به صحبت پرداخت و گفت: وضعیت ما خیلی خوب است. قسمت شد یک سال دیگر در خدمت گسترش فولاد باشم که باشگاهی نمونه به لحاظ امکانات و مسئولیت‌پذیری است. دلیل اصلی‌ام برای ماندن در گسترش فولاد، حضور فراز […]

اسدیمرتضی اسدی در پاسخ به این سوال که وضعیت گسترش فولاد تبریز را برای فصل پیشرو چطور می‌بیند، به صحبت پرداخت و گفت: وضعیت ما خیلی خوب است. قسمت شد یک سال دیگر در خدمت گسترش فولاد باشم که باشگاهی نمونه به لحاظ امکانات و مسئولیت‌پذیری است. دلیل اصلی‌ام برای ماندن در گسترش فولاد، حضور فراز کمالوند بود. از دیروز (یکشنبه) در تمرینات گسترش فولاد حاضر شدم و خوشبختانه این تیم نفرات خوبی هم جذب کرده است. ان‌شاءالله بتوانیم با این نفرات، سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش با توجه به خریدهای مهمی از جمله خلعتبری و خسوس می‌تواند سهمیه آسیایی را کسب کند نیز گفت: سال گذشته هدف‌گذاری ما این بود که در نیمه بالای جدول قرار بگیریم. امسال می‌خواهیم جزو ۶ تیم بالای جدول باشیم و برای سهمیه هم تلاش کنیم. این برنامه‌ریزی باشگاه گسترش فولاد است و ما توانایی تحقق بخشیدن به آن را داریم. علاوه بر بازیکنانی که در تیم داریم،‌ دو یا سه بازیکن دیگر هم جذب خواهیم کرد تا بهتر از قبل باشیم. البته باید از الان روی خوب بازی کردن فکر کنیم و در طول فصل به دنبال کسب سهمیه هم باشیم.

کاپیتان گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که حضور ماشین سازی تبریز را در لیگ برتر چطور ارزیابی می‌کند هم اظهار کرد: حضور ماشین‌سازی به فوتبال تبریز می‌تواند کمک زیادی کند. فکر می‌کنم تبریز تنها شهری است که فصل آینده سه نماینده در لیگ برتر دارد. این مساله می‌تواند هواداران بیشتری را به استادیوم بکشاند و رقابت جدی بین سه تیم تبریزی ایجاد کند.

مرتضی اسدی در پایان در پاسخ به این سوال که مدت قرارداد و مبلغ قراردادش با گسترش فولاد چند سال است هم بیان کرد: یک سال دیگر با این تیم تمدید کردم و قراردادم سفید است. خواستم حسن نیتم را از این طریق به باشگاه گسترش فولاد ثابت کنم. امیدوارم فصل آینده عملکرد خوبی را در این تیم داشته باشم.